Podnošenje reklamacija za putnike u avio-saobraćaju od sada preko web formulara
18.8.2023 16:47 Autor: Redakcija Biznis.rs 10
Direktorat civilnog vazduhoplovstva saopštio je da je uveo „nov i praktičan“ način podnošenja reklamacija putnika putem nove web forme, dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.
Na ovaj način, kako je istaknuto u saopštenju, Direktorat nastoji da korisnicima olakša i pojednostavi proces podnošenja reklamacija na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, kako bi u svega par koraka mogli da upute svoju žalbu.
Sa uvođenjem web formulara prestala je sa radom adresa reklamacijeputnika@cad.gov.rs, na koju su do sada putnici mogli da upute reklamacije.
Podsetimo da je Direktorat civilnog vazduhoplovstva sredinom jula doneo odluku kojom je ukinuto ograničenje broja zemaljskih operatera, odnosno kompanija koje za avio-prevoznike obavlja usluge ček-in, sortiranja i ukrcavanja i iskrcavanja prtljaga na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu.
Pročitajte još:
Ta odluka doneta je posle brojnih kašnjenja i otkazivanje letova nacionalnog prevoznika Air Serbia, kao i gužvi koje su se stvarale pri odlasku i dolasku putnika na beogradskom aerodromu „Nikola Tesla“, kojim upravlja koncesionar Vinci Airport.
Jj992
18.8.2023 #1 AuthorBice lakse onda korisnicima,super.
SHALIMAR
18.8.2023 #2 AuthorOdlicno,da se i kod nas nesto pojednostavi..
AJA
19.8.2023 #3 AuthorNadajmo se da ce biti jednostavnije
DASHA
19.8.2023 #4 AuthorBice tako manje cimanja, nadam se
jevtić
19.8.2023 #5 AuthorSvakako olakšavajuće
Bellica
20.8.2023 #6 AuthorTo cemo videti
mile
20.8.2023 #7 AuthorBrze
Lakse
Jednostavnije
Bellica
20.8.2023 #8 Authori efikasnije
MAJA
20.8.2023 #9 AuthorLakse, samo još i da to uvaze
HRKALOVICKA
20.8.2023 #10 AuthorNadam se da ćemo sada brze dobijati odgovore na žalbe