Direktorat civilnog vazduhoplovstva Srbije ukinuo mejl za žalbe putnika

Podnošenje reklamacija za putnike u avio-saobraćaju od sada preko web formulara

SrbijaVesti

18.8.2023 16:47 Autor: Redakcija Biznis.rs 10

Podnošenje reklamacija za putnike u avio-saobraćaju od sada preko web formulara Podnošenje reklamacija za putnike u avio-saobraćaju od sada preko web formulara
Direktorat civilnog vazduhoplovstva saopštio je da je uveo „nov i praktičan“ način podnošenja reklamacija putnika putem nove web forme, dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u... Podnošenje reklamacija za putnike u avio-saobraćaju od sada preko web formulara

Direktorat civilnog vazduhoplovstva saopštio je da je uveo „nov i praktičan“ način podnošenja reklamacija putnika putem nove web forme, dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.

Na ovaj način, kako je istaknuto u saopštenju, Direktorat nastoji da korisnicima olakša i pojednostavi proces podnošenja reklamacija na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, kako bi u svega par koraka mogli da upute svoju žalbu.

Sa uvođenjem web formulara prestala je sa radom adresa reklamacijeputnika@cad.gov.rs, na koju su do sada putnici mogli da upute reklamacije.

Podsetimo da je Direktorat civilnog vazduhoplovstva sredinom jula doneo odluku kojom je ukinuto ograničenje broja zemaljskih operatera, odnosno kompanija koje za avio-prevoznike obavlja usluge ček-in, sortiranja i ukrcavanja i iskrcavanja prtljaga na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu.

Ta odluka doneta je posle brojnih kašnjenja i otkazivanje letova nacionalnog prevoznika Air Serbia, kao i gužvi koje su se stvarale pri odlasku i dolasku putnika na beogradskom aerodromu „Nikola Tesla“, kojim upravlja koncesionar Vinci Airport.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...