uručene nagrade u skupštini grada beograda

Potrošači izabrali najbolje brendove i proizvode u Srbiji

BiznisSrbijaVesti

7.4.2022 18:52 Autor: Redakcija Biznis.rs 28

Potrošači izabrali najbolje brendove i proizvode u Srbiji Potrošači izabrali najbolje brendove i proizvode u Srbiji
U okviru kampanje „Najbolje u Srbiji“ u četvrtak su uručene nagrade za najbolji brend po izboru potrošača „Miljenik potrošača“, priznanja „Moj izbor“ za najbolji... Potrošači izabrali najbolje brendove i proizvode u Srbiji

U okviru kampanje „Najbolje u Srbiji“ u četvrtak su uručene nagrade za najbolji brend po izboru potrošača „Miljenik potrošača“, priznanja „Moj izbor“ za najbolji domaći proizvod, kao i priznanja pojedincima i organizacijama za društvenu odgovornost „Dobročinitelj“, koje dodeljuje Udruženje Moja Srbija.

O dobitnicima priznanja „Miljenik potrošača“, koja se dodeljuje drugi put zaredom, za omiljene brendove na tržištu Srbije, odlučivali su potrošači kao krajnji korisnici, rečeno je na svečanosti u Skupštini Grada Beograda, prenosi Beta.

U konkurenciji za nagradu našlo se 1.500 brendova, a nominovani su brendovi koji se mogu naći na tržištu Srbije, bez obzira njihovo poreklo ili poreklo kompanije u čijem su vlasništvu.

Titulu „Miljenik potrošača“ osvojili su brendovi „Moja kravica“ u kategoriji „Mleko i mlečni proizvodi“, potom „Začin C“ u kategoriji „Supe, brašno i dodaci jelima“, dok je u kategoriji „Voće i povrće“ nagrađen „Frikom“, a brend „Smoki“ u kategoriji „Grickalice“ i „Knjaz Miloš“ u kategoriji „Mineralne vode“.

Kao omiljeni bezalkoholni napitak potrošači su izdvojili „neXt“, a u kategoriji „Trgovina“ najviše glasova potrošača dobio je „Maxi“, rečeno je na dodeli priznanja.

Dobitnici priznanja „Miljenik potrošača“ imaju pravo korišćenja istoimenog žiga tokom dve godine.

Ove godine u akciji „Moj izbor“, koja se sprovodi 12 godinu zaredom, predstavljeno je 1.000 najboljih domaćih proizvoda, sa ciljem, kako je ukazano, da se skrene pažnja potrošača na dobar kvalitet domaćih proizvoda i pozove ih da uvek, kada su mogućnosti, biraju domaće.

Time se takođe podstiče domaća privreda, utiče na rast zaposlenosti, a povećanjem ulaganja u domaću proizvodnju podstiče se i njihova konkurentnost i za strana tržišta.

Flaša koka kole
Foto: Pixabay.com

Nagradu „Moj izbor“, o kojoj su takođe odlučivali potrošači, osvojio je „Plazma keks“ u kategoriji „Slatkiši“, za najbolje  pivo izabrano je „Zaječarsko“, u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi“ nagrađeno je „Dijamant ulje“, u kategoriji „Meso i mesne prerađevine“ nagradu je dobio „Zlatiborac“, u kategoriji „Nameštaj“ nagrađena je „Forma ideale“, a u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu“ nagradu je dobio „Merix“.

Na skupu je istaknuto da priznanje „Dobročinitelj“ dodeljuje komisija koju čine predstavnici Grada Beograda, Centra potrošača Srbije i Udruženja „Moja Srbija“, a akcija predstavlja nastavak petogodišnje dodele priznanja za društvenu odgovornost „Moj izbor“.

Cilj priznanja je podsticanje organizacija i pojedinaca u Srbiji da ulažu u razvoj zajednice u kojoj žive i rade, da čuvaju životnu sredinu, kao i da pomažu građanima kojima je pomoć neophodna.

Ove godine Zlatnu plaketu „Dobročinitelj“ dobila je Fondacija „Novak Đoković“, dok su priznanje za društveno odgovorne aktivnosti dobile kompanije Coka-Cola HBC Srbija, NIS, OTP banka, Forma Ideale i Henkel Srbija.

Kako je istaknuto, plan je da se u narednim godinama ova odluka prepusti bivšim dobitnicima tako da će dobročinitelj postati priznanje koje dodeljuju dobročinitelji.

Predsednik Udruženja „Moja Srbija“ Milan Ristić podsetio je da je pre 12 godina to udruženje pokrenulo kampanju „Srbija ima kvalitet“ sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i stvaranja poverenja potrošača u kvalitet roba i usluga poreklom iz Srbije.

Kako je precizirao, 2010. godine ustanovljeno je priznanje „Moj izbor“, a godinu dana kasnije Udruženje „Moja Srbije“, Grad Beograd i Privredna komora Beograda dodelili su priznanja za društveno odgovorne kompanije i organizacije.

Nakon deset godina naziv kampanje „Srbija ima kvalitet“ je promenjen u „Najbolje u Srbiji“, a sada kampanja obuhvata tri akcije – „Miljenik potrošača“, „Moj izbor“ i „Dobročinitelj“.

  • STRAHINJA

    7.4.2022 #1 Author

    Generalno, pobednicka mesta nose tradicionalni brendovi

    Odgovori

    • VILENJAK

      10.4.2022 #2 Author

      Što i treba! Podrška našim proizvođačima!

      Odgovori

  • LIMUN ŽUT

    7.4.2022 #3 Author

    Svi bez izuzetka i održavaju svoj kvalitet u kontinuitettu te je zasluga potpuno transparentna.

    Odgovori

  • Milovan94

    7.4.2022 #4 Author

    Zasluženo, nema šta.

    Odgovori

  • LUKA

    7.4.2022 #6 Author

    Bravo za sve ucesnike 👏👏👏

    Odgovori

  • IVAN

    7.4.2022 #7 Author

    Maxi moj izbor

    Odgovori

  • GOCA BG

    7.4.2022 #9 Author

    Nagrade su i dobili stvarno najprodavaniji artikli…

    Odgovori

  • Pasparrtu

    7.4.2022 #10 Author

    Naravno da je Maxi pobednik u kategoriji omiljena trgovina 😁😁 glasam za 💪

    Odgovori

  • NINO

    8.4.2022 #11 Author

    Lepo i korisno. Bice jos bolje kada se u brendove uvrste i srpski brendovi.

    Odgovori

  • VERA

    8.4.2022 #12 Author

    Svaka čast, ovo je i očekivano jer su ovi proizvodi najviše zastupljeni u svojoj kategoriji.

    Odgovori

  • Anna

    8.4.2022 #13 Author

    Kakva crna domaća proizvodnja kad ni jedna od tih fabrika nije u našem vlasništvu?

    Odgovori

  • DEKSI

    8.4.2022 #14 Author

    Pa i zasluzeno je, najvise se koriste.

    Odgovori

  • MIŠKOVIĆ

    8.4.2022 #15 Author

    odličan izbor potrošača sve su ovo naši najbolji proizvodi licno moji omiljeni

    Odgovori

  • Maša

    8.4.2022 #16 Author

    To je to, zasluzeno su tu

    Odgovori

  • Lelica

    8.4.2022 #17 Author

    Sve su to najprodavaniji brendovi,svaka cast.

    Odgovori

  • NATI29

    8.4.2022 #18 Author

    Nesto sto svaka kuca kupuje

    Odgovori

  • DANIJELA

    9.4.2022 #19 Author

    Svi brendovi koji postoje i traju jako dugo sa tradicionalnim kvalitetom. Bravo za sve.

    Odgovori

  • jelena93

    9.4.2022 #20 Author

    Definitivno dobar izbor.

    Odgovori

  • MAJALG

    9.4.2022 #21 Author

    Standardni brendovi koji se najvise kupuju, sasvim ocekivano.

    Odgovori

  • TASIJA27

    9.4.2022 #22 Author

    Jos da ima nesto domace bilo bi super

    Odgovori

  • TINA

    9.4.2022 #23 Author

    Navedeni proizvodi su stvarno zasluzili nagradu

    Odgovori

  • DANA

    10.4.2022 #25 Author

    Dobri stari provereni proizvodi

    Odgovori

  • LEPOSAVA

    10.4.2022 #26 Author

    Tako je najprodavaniji su …..i treba….pohvale💪

    Odgovori

  • VILENJAK

    10.4.2022 #27 Author

    U svaka čast za fondaciju Novaka Đokovića! Zaista je mnogo učinio za naše mališane!

    Odgovori

  • Ika

    10.4.2022 #28 Author

    Cesce treb organizovati ovako nesto

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.