Jedna od najopterećenijih saobraćajnica u Beogradu nema ni upotrebnu dozvolu

Priprema se revitalizacija Terazijskog tunela, potrebno i ozakonjenje

InfrastrukturaSrbijaVesti

29.12.2023 09:07 Autor: Mirjana Vasić Adžić 1

Priprema se revitalizacija Terazijskog tunela, potrebno i ozakonjenje Priprema se revitalizacija Terazijskog tunela, potrebno i ozakonjenje
Putevi Beograda raspisali su javnu nabavku za izradu projekta revitalizacije jednog od decenijama najopterećenijih saobraćajnih objekata u glavnom gradu – Terazijskog tunela, objavila je... Priprema se revitalizacija Terazijskog tunela, potrebno i ozakonjenje

Putevi Beograda raspisali su javnu nabavku za izradu projekta revitalizacije jednog od decenijama najopterećenijih saobraćajnih objekata u glavnom gradu – Terazijskog tunela, objavila je eKapija.

Od budućeg projektanta traži se da izradi izveštaj o zatečenom stanju objekta sa tehničkom dokumentacijom za revitalizaciju (rekonstrukciju) objekta. Kako je naglašeno, potrebno je da se izradi i tehnička dokumentacija neophodna za ozakonjenje tunela.

„Za predmetni objekat nije izdata upotrebna dozvola. Usled zastarelosti dokumentacije neophodno je da se objekat ozakoni“, istaknuto je u dokumentaciji.

Kako se precizira, osnova za izradu celokupne dokumentacije je elaborat postojećeg stanja izrađen na osnovu pregleda tunela i utvrđivanje njegovog trenutnog stanja.

„Ako se tim elaboratom konstatuje da je stanje konstrukcije takvo da je neophodna rekonstrukcija objekta potrebno je izraditi Idejni projekat rekonstrukcije“, ukazano je u tenderskoj dokumentaciji.

Procenjena vrednost nabavke je 35 miliona dinara, rok za završetak pružanja usluge je do 210 dana od datuma zaključenja ugovora a ponude se mogu dostaviti do 1. februara.

Terazijski tunel je saobraćajni tunel i jedna od najprometnijih saobraćajnica u Beogradu. Dugačak je oko 250 m, istočna ulazna tačka je na raskrsnici Dečanske i Nušićeve ulice, a zapadna predstavlja produžetak Brankove ulice.

Tunel predstavlja direktnu i najbližu vezu između centra Beograda i Brankovog mosta, odnosno Novog Beograda i Zemuna. Terazijski tunel su projektovali arhitekti Ljubomir Porfirović i Miloslav Vidaković, a zvanično je otvoren 4. decembra 1970. godine, piše eKapija.

  • HANA

    1.1.2024 #1 Author

    Konačno.
    I to da se reši…

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...