Putnici tuže avio-kompaniju Delta
8.8.2024 09:23 Autor: Redakcija Biznis.rs 3
Oštećeni putnici tužili su avio-kompaniju Delta Air Lines. Oni su se žalili da im Delta nije ponudila potpuni povraćaj novca nakon što su odložili ili otkazali njihove letove zbog prošlomesečnog velikog kvara računarskog sistema.
Predložena kolektivna tužba objavljena je u sredu na saveznom sudu u Atlanti, nakon što je kvar 19. jula poremetio rad avio-kompanija, banaka, bolnica i hitnih službi. Putnici su optužili Deltu za kršenje ugovora jer nije automatski pružila povraćaj novca, već im je ponudila delimičnu kompenzaciju samo ako potpišu izjavu da neće dalje pravno goniti kompaniju, prenosi Reuters.
Putnici su takođe naveli da bi Delta trebala da im nadoknadi troškove i neugodnosti ponovnog rezervisanja letova kod drugih avio-kompanija, hotela i hrane, kao i zbog odvajanja od njihovog prtljaga. U tužbi je navedeno da su „nepoštene, nezakonite i nesavesne prakse kompanije Delta dovele do njenog nepoštenog bogaćenja na račun svojih kupaca“.
Delta je odbila da komentariše tužbu, ali je saopštila da putnici čija je putovanja poremetila mogu zatražiti i dobiti povraćaj novca, kao i tražiti nadoknadu za sporedne troškove. Istovremeno, advokati oštećenih putnika tvrde da Delta nije ispunila obećanje da će im vratiti novac.
Kvar je proizašao iz neispravnog ažuriranja softvera kompanije za sajber bezbednost CrowdStrike, koji je oborio više od osam miliona računara širom sveta i uticao na mnoge korisnike operativnog sistema Windows kompanije Microsoft. Poremećaji su rešeni sledećeg dana za mnoge američke avio-kompanije, ali su potrajali kod Delte, što je dovelo do više od 6.000 otkazanih letova.
Pročitajte još:
CrowdStrike, Microsoft i Delta su od tada javno raspravljali o tome ko je kriv i ko bi trebalo da snosi troškove. Izvršni direktor Delte, Ed Bastijan, procenio je 31. jula da je kvar koštao njegovu kompaniju sa sedištem u Atlanti oko 500 miliona dolara.
SABRINA
8.8.2024 #1 AuthorKakav god da se kvar ili slično desilo, svaka profesiionalna kompanija mora maksimalno da izađe u susret korisnicima svojih usluga.
SHALIMAR
8.8.2024 #2 AuthorI treba da ih tuze putnici,nisu ispostovani od strane kompanije…
PIKSI
11.8.2024 #3 AuthorI treba da ih tuze jer nisu ispostovani