online platforma se suočava sa padom potražnje

Roblox će pokrenuti 3D oglašavanje 2023. godine

Firme u fokusuLifestyleSvetVesti

10.9.2022 13:47 Autor: Redakcija Biznis.rs 14

Roblox će pokrenuti 3D oglašavanje 2023. godine Roblox će pokrenuti 3D oglašavanje 2023. godine
Firma za online igrice Roblox saopštila je da planira da pokrene 3D oglašavanje na svojoj platformi sledeće godine, jer nastoji da unapredi svoj tok... Roblox će pokrenuti 3D oglašavanje 2023. godine

Firma za online igrice Roblox saopštila je da planira da pokrene 3D oglašavanje na svojoj platformi sledeće godine, jer nastoji da unapredi svoj tok prihoda izvan kupovine u igrici.

Roblox će testirati oglase sa programerima i nekolicinom oglašivača do kraja ove godine, sopšteno je iz ove kompanije na godišnjoj konferenciji za programere, prenosi Reuters.

Iskustvo 3D oglašavanja imaće domet samo do korisnika starijih od 13 godina, istakli su iz Robloxa.
Najava, međutim, dolazi u trenutku kada sve lošija ekonomija nastavlja da pustoši reklamnu industriju, uključujući gigante kao što su Snap i Faceboookovog vlasnika Meta Platforms.

Roblox sa sedištem u Kaliforniji, poznat po igrama Jailbreak i MeepCity, osetio je probleme u poslovanju nakon ponovnog otvaranja škola i zahuktale inflacije koja je smanjila potrošnju korisnika.

Da bi se izborio sa potražnjom, Roblox je udvostručio „metaverzum“, virtuelni prostor gde igrači mogu da rade sve, od druženja i ćaskanja do kupovine i posećivanja koncerta.

Trenutno, najveći deo svog prihoda ostvaruje od svoje virtuelne valute „Roblox“, koju deca koriste za nadogradnju avatara igrača kupujući razne predmete u igri ili kućne ljubimce.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...