Delta Holding kupuje makedonsku platformu za e-trgovinu
BiznisInvesticijePoslovanjeRegionSrbija
15.9.2022 15:29 Autor: Marko Andrejić 6
Makedonski mediji objavili su da bivša ministarka finansija ove zemlje Nina Angelovska, koja je tamošnjoj javnosti poznata i po tome što je bila na čelu platforme za e-trgovinu Grouper, preuzima novu visoku poziciju u drugoj kompaniji za online trgovinu, sa srpskim kapitalom.
Naime, bivša ministarka je na svom profilu na poslovnoj mreži LinkedIn objavila da je „pred novim uzbudljivim izazovom, odnosno da se rado pridružuje kompaniji Ananas E-commerce kao menadžer za razvoj međunarodnog poslovanja“.
Na ovaj način Angelovska je praktično posredno potvrdila informaciju koja se pojavila u medijima, da kompanija Ananas E-commerce, koja je u vlasništvu Delta Holdinga, namerava da kupi makedonsku platformu za e-trgovinu Grouper (grouper.mk).
Kako je za Biznis.rs potvrđeno u Delta holdingu, Ananas E-Commerce je već na svom početku najavio da ima planove da se pojavi na tržištima celog regiona, pa i Severne Makedonije.
“U ovom trenutku nalazimo se u fazi ispunjavanja uslova za realizaciju transakcije na ovom tržištu”, navode u Delta Holdingu za naš portal.
Ipak, u ovoj kompaniji nisu želeli da iznose više informacija, osim da će kada budu imali više detalja o svemu obavestiti makedonsku javnost i sve sadašnje i potencijalne kupce i partnere.
Prema saznanjima Bloomberg Adria, srpska kompanija je već obavestila Komisiju za zaštitu konkurencije o koncentraciji kojom stiče punu kontrolu nad makedonskom kompanijom Vebspot, koja je vlasnik Groupera, kao i platforme za elektronsku trgovinu Pao Pao.
Grouper je jedna od prvih i najpoznatijih platformi za elektronsku trgovinu u Makedoniji, a jedan od osnivača je upravo Nina Angelovska, bivša ministarka finansija u Vladi Makedonije. Ukoliko se realizuje prodaja, biće to druga akvizicija Grupera za period kraći od godinu i po dana. Naime, u maju prošle godine, Payten, koji je deo poljske grupe Asseco SEE, preuzeo je Grouper kupovinom stopostotnog vlasništva.
Inače, Ananas je platforma za e-trgovinu prvenstveno prisutna na tržištu Srbije, koja ima cilj da proširi svoju delatnost i na regionalno tržište. Tokom beta faze testiranja, iz Ananasa su za Biznis.rs naveli da je reč o veoma ambicioznom projektu, o čemu svedoči i činjenica da će u njega biti uloženo više od 100 miliona evra.
Pročitajte još:
Marko Carević, generalni direktor Ananasa, rekao je za aprilski broj časopisa Biznis.rs da najveći rast online prodaje i promena navika potrošača tek sledi.
„Celom projektu pristupamo kao procesu tako da dalje razvijamo platformu, poboljšavamo korisničko iskustvo, unapređujemo ponudu dodajući još više proizvoda i novih trgovaca, o čijim proizvodima vodimo računa preko najsavremenijeg “fulfillment” centra, revolucionarno skraćujemo vreme dostave, uvodimo nove metode plaćanja… Od većih stvari koje smo planirali sledi i internacionalna ekspanzija, za koju se već pripremamo„, najavio je Carević u aprilu ove godine.
ANANAS E-COMMERCE d.o.o.
VLADIMIRA POPOVIĆA 8A, 11000 Beograd-Novi Beograd , Srbija
91.331,93 (2021)
46 (2021)
IVAN
15.9.2022 #1 AuthorDobar potez
GOCA BG
16.9.2022 #2 AuthorEkspanzija,svaka cast!
Tina
18.9.2022 #3 AuthorDobro ulaganje
FRUIT04
18.9.2022 #4 AuthorSiri se delta kao Dunav u crnom moru
VERA
19.9.2022 #5 AuthorNeka je sa srećom, DeLta Ananas.
BOBICA
4.2.2024 #6 AuthorOdlično ulaganje!