Intenzivno se radi na ovoj deonici, asfaltiranje već počelo

Od Rume do Šapca auto-putem od septembra 2023. godine

BiznisInfrastrukturaSrbija

8.11.2022 08:59 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Od Rume do Šapca auto-putem od septembra 2023. godine Od Rume do Šapca auto-putem od septembra 2023. godine
Auto-put od Rume do Šapca, uključujući i most preko reke Save, biće pušten u saobraćaj u septembru iduće godine, izjavio je vršilac dužnosti direktora... Od Rume do Šapca auto-putem od septembra 2023. godine

Auto-put od Rume do Šapca, uključujući i most preko reke Save, biće pušten u saobraćaj u septembru iduće godine, izjavio je vršilac dužnosti direktora JP Koridori Srbije Aleksandar Antić. On je, gostujući na Pinku, podsetio da je krajem jula ove godine spojen novi most na Savi kod Šapca, u okviru izgradnje auto-puta Ruma – Šabac i brze saobraćajnice Šabac – Loznica.

„Taj most je do sada realizovan s nekih 96 odsto. U ovom trenutku nam je prioritet da završimo trasu auto-puta od Rume do Šapca kako bi imali tu celinu da zajedno sa mostom pustimo u saobraćaj i rok za to nam je septembar 2023. godine“, rekao je Antić i dodao da se intenzivno radi na toj deonici auto-puta i da je već počelo asfaltiranje, prenosi Euronews.

„Kada je u pitanju brza saobraćajnica od Šapca do Loznice, u ovom trenutku pre svega radimo na teritoriji Loznice, na nekih 18 kilometara, a očekuje nas uskoro početak radova i na teritoriji Šapca“, rekao je Antić.

Govoreći o radovima na Fruškogorskom koridoru, Antić je rekao da tu postoje dva ključna objekta – tunel Iriški venac, tunel kroz Frušku goru koji će biti dugačak oko 3.550 metara i most preko Dunava koji će povezivati kaćku stranu sa Petrovaradinom. Kada je tunel u pitanju, naveo je da su sa obe strane, na ulaznom i izlaznom portalu, osigurane sve kosine, pripremljeni ulazni portali i da se krenulo u bušenje desne tunelske cevi.

„Ti prvi koraci moraju da idu u laganom ritmu i u prvim danima podrazumevaju 0,6 metara dnevno. Dok se ne uđe dublje u Frušku goru, mora sve da se drži vrlo stabilno, sada smo u kritičnoj fazi tako da je do sada izbušeno 25 metara tunela“, naveo je Antić.

Kada je u pitanju most, on je istakao da je prvo izgrađen pomoćni most sa koga se gradi glavni most, te dodao da je do sada urađeno 140 od 387 šipova budućeg mosta.

Niskogradnja
Foto: Pixabay.com

Govoreći o Moravskom koridoru, naveo je da je to veoma značajan projekat koji povezuje kordore 10 i 11.

„Na 112 kilometara budućeg auto-puta mi u ovom trenutku imamo radove na oko 90 kilometara. Najintenzivnije se radi na deonici od Pojata do Kruševca“, rekao je Antić i dodao da se nada da ćemo u naredna dva meseca imati auto-put do Kruševca.

Kada je u pitanju autoput Niš-Merdare, naveo je da se trenutno radi prva poddeonica do Merošine koja je kratka (5,5 kilometra), ali da je za ljude u tom kraju važna. „Biće završena u aprilu ili maju sledeće godine“, rekao je Antić.

Prema njegovim rečima, u Srbiji se trenutno gradi deset auto-puteva i brzih saobraćajnica. „To je novih 502 kilometra saobraćajne infrastrukture koju Srbija u ovom trenutku gradi i to je zaista fantastičan uspeh, pogotovo uzimajući u obzir sve okolnosti i vreme u kojem živimo, opštu krizu“, rekao je on.

Antić je istakao da se ni sa jednim infrastrukturnim projektom nije stalo, da su svi u punom intenzitetu i da se na svima radi izuzetno dobro i kvalitetno.

„Nećemo ni na jednom projektu tražiti opravdanje nego jurimo onu dinamiku i rokove koje smo definisali ugovorima tako da sve to ide jako dobro. Na nekim projektima imamo čitavu armiju ljudi“, rekao je Antić.

Kao primer je naveo Moravski koridor gde je, kako je rekao, svakog dana gotovo 3.900 radnika sa oko 1.700 jedinica mehanizacije i transportnih sredstava.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...