Putevi Srbije raspisali tender za sanaciju crnih tačaka
29.11.2023 08:31 Autor: Redakcija Biznis.rs 1
Javno preduzeće Putevi Srbije raspisalo je tender za izradu tehničke dokumentacije za sanaciju crnih tačaka na državnim putevima u Srbiji, u cilju povećanja bezbednosti saobraćaja na tim lokacijama.
Cilj izrade projekta je da se sprovede odgovarajuća analiza kojom će se utvrditi nedostaci i faktori koji ugrožavaju bezbednost saobraćaja, uz davanje predloga odgovarajućih mera kojima će povećati bezbednost odvijanja saobraćaja. Procenjena vrednost javne nabavke je 13,3 miliona dinara.
Takođe, za potrebe Puteva je potrebno i da se izrade projekti saobraćaja i saobraćajne signalizacije, na osnovu kojih će se izvršiti postavljanje odgovarajuće saobraćajne signalizacije za saniranje faktora koji ugrožavaju bezbedno odvijanje saobraćaja na crnim tačkama, piše Nova ekonomija.
Rok za podnošenje ponuda je 22. decembar.
U okviru tenderske dokumentacije, Putevi Srbije dali su spisak 30 (trideset) lokacija – crnih tačaka koje su predmet projekta.
Između ostalog, to su sledeće deonice: Trbušani – Čačak (Ljubić), Požega (Arilje) – Užice, Gornja Sabanta – Jagodina, Stara Pazova (centar) – Granica APV (Nova Pazova), petlja Maradik – petlja Inđija.
Među 30 lokacija (crnih tačaka) su i: Кruševac (Đunis) – Кaonik (Đunis), Petlja Subotica jug – petlja Žednik, Petlja Beograd – petlja Bubanj Potok (Leštane), Petlja Кrnjača – Beograd (Bogoslovija), Zrenjanin (Ečka) – Zrenjanin, Petlja Ostružnica – petlja Surčin jug, Petlja Ostružnica – petlja Surčin jug.
Kako se navodi u dokumentaciji, projektant u prvoj fazi ima obavezu da izvrši proveru bezbednosti saobraćaja u zoni svake od lokacija koje je predmet projekta i o tome sačinjava poseban izveštaj, koji obavezno sadrži predlog građevinskih i saobraćajnih mera kojima će se povećati bezbednost saobraćaja.
Obaveza projektanta je i da obavi sastanke sa predstavnicima nadležnih saobraćajnih policija o nadzornim organima zaduženim za održavanje deonice na kojoj se nalaze crne tačke i da od njih prikupi informacije o crnim tačkama koje su predmet projekta, posebno o njihovom mišljenju o merama koje je potrebno preduzeti na ovim lokacijama radi povećanja bezbednosti saobraćaja.
U drugoj fazi, na osnovu zaključaka sprovedene provere, projektant pristupa izradi saobraćajnih projekata (projekata saobraćaja i saobraćajne signalizacije), u okviru kojih realizuje saobraćajne mere koje su predložene u okviru izrađenog izveštaja.
Pročitajte još:
Rok za izradu izveštaja o proveri bezbednosti saobraćaja i svakog saobraćajnog projekta iznosi 300 kalendarskih dana od dana zaključenja ugovora.
Rokom za izradu nije obuhvaćeno vreme potrebno za analizu izveštaja od strane naručioca (Putevi Srbije), prikupljanje informacija, uslova, podataka i mišljenja od strane imaoca javnih ovlašćenja, naručioca i drugih zainteresovanih subjekata i organizacija, kao ni period potreban za pregled dokumentacije od strane Naručioca (Puteva Srbije).
MARIJAMACA
29.11.2023 #1 AuthorSjajna ideja,to je odavno trebalo….