Srpski proizvođači jabuka prvi put na sajmu Gulfood Green u Dubaiju
21.9.2024 10:23 Autor: Redakcija Biznis.rs 10
Kompanije iz Srbije, proizvođači jabuka, prvi put predstaviće svoju izvoznu ponudu na Međunarodnom sajmu Gulfood Green koji se od 24. do 26. septembra održava u Dubaiju (UAE).
Nastup srpskih privrednika organizuje Privredna komora Srbije (PKS) uz podršku projekta “Promocija trgovine na istoku” (Trade Promotion East) koji sprovodi Međunarodni trgovinski centar (ITC), a finansira Vlada Švajcarske.
Gulfood Green je sajam koji se prvi put održava u Svetskom trgovinskom centru Dubai (DWTC), a u okviru Nacionalnog paviljona Srbije u Hali 3, izlažu: „Ćirić Agro MĐŽ“, „COPA“, „AgroCorp Duo“, „Srbovoće“ i „Mirax Agrar“, navodi se na sajtu PKS.
Ovaj veliki svetski sajam okupiće globalnu zajednicu u industriji hrane, od proizvođača do eksperata, sa ciljem da razmenom znanja, iskustva i inovacija utiču na unapređenje bezbednosti hrane na svetskom nivou, kao i na održivi razvoj prehrambene industrije.
„Globalna izložba je posvećena promovisanju zdravijeg i održivog sistema ishrane sa fokusom na predstavljanje svežeg i smrznutog voća i povrća, biljnih proteina, organskih proizvoda. Takođe, u fokusu ove izložbe biće i primena najinovativnijih tehnologija u prehrambenoj industriji“, objašnjava Dušanka Kalezić, savetnica predsednika PKS.
Ona podseća da je među prioritetima PKS da uz, tehničku podršku razvojnih projekata, pomogne našim kompanijama da nađu alternativna i nova tržišta za plasman svojih proizvoda, posebno u segmentu svežeg voća i povrća i povećaju izvoz.
„Trudimo se da ih povežemo sa globalnim tržišnim igračima i da ih uključimo u međunarodne lanace snabdevanja“, istakla je predstavnica PKS.
Pročitajte još:
Objašnjava da je „Gulfood Green“ biznis platforma za startapove i investitore koja omogućava da se povežu, sarađuju i zajedno podrže inovacije koje oblikuju industriju. Srpski izvoznici jabuka imaće mogućnosti da istraže, kreiraju i steknu uvid u tehnologije koje će pokretati budućnost prehrambene industrije. U okviru sajma planirana je i studijska poseta i organizacija B2B sastanaka, dodaje Kalezić.
Projekat „Promocija trgovine na istoku” fokusiran je na jačanje konkurentnosti i održiv rast izvoza malih i srednjih preduzeća u agrobiznisu, kao i na jačanje kapaciteta organizacija koje pružaju podršku malim i srednjim preduzećima.
UNALINEA
22.9.2024 #1 AuthorNaravno da ćemo izdominirati
ZVONČICA
22.9.2024 #2 AuthorI imaju sta da pokazu 💪
DZENI
22.9.2024 #3 AuthorTako je
gagica
22.9.2024 #4 AuthorPa mi treba tamo da zasijamo
VALE
22.9.2024 #5 AuthorImamo dobre proizvode, samo da ne zabrljamo nesto
SANJA
22.9.2024 #6 AuthorBicemo najbolji.
Brana
22.9.2024 #7 AuthorSvaka čast
ZOI
22.9.2024 #8 AuthorNadam se da cemo se pokazati u pravom svetlu
Faith
22.9.2024 #9 AuthorDubaji postaje centar svega u svetu
BLIZANAC
22.9.2024 #10 AuthorOdlična prilika za našu promociju