Logističko rešenje za sve vrste trgovine putem interneta

Sve za online prodaju na jednom mestu – od papirologije do skladištenja i isporuke robe

BiznisInovacijePoslovanjePreduzetnikSrbija

4.10.2022 17:36 Autor: Marija Jovanović 11

Sve za online prodaju na jednom mestu – od papirologije do skladištenja i isporuke robe Sve za online prodaju na jednom mestu – od papirologije do skladištenja i isporuke robe
Prvi Fulfilment centar u Srbiji nudi nova rešenja za sve vrste online trgovine, kako za klasičan web shop, tako i za prodaju putem Facebook... Sve za online prodaju na jednom mestu – od papirologije do skladištenja i isporuke robe

Prvi Fulfilment centar u Srbiji nudi nova rešenja za sve vrste online trgovine, kako za klasičan web shop, tako i za prodaju putem Facebook i Instagram platformi. Smešten u Šimanovcima, uz pomoć jedinstvenog softvera svim prodavcima putem interneta pruža kompletnu logističku uslugu – lageruje, pakuje i šalje robu, završava svu papirologiju, umesto njih kupcima šalje fiskalne račune, a po potrebi se bavi i reklamacijom i zamenom proizvoda.

Web shop ili pojedinačni prodavac svoju robu može sam da dostavlja u njihov magacin, a ukoliko je neophodno to može da radi i ova kompanija direktno od proizvođača ili dobavljača.

Nikola Borojević, osnivač prvog Fulfilment centra, objašnjava u razgovoru za Biznis.rs kako je osmislio celokupan sistem koji funkcioniše uz pomoć jedinstvenog softvera.

“Pre nekoliko godina, tačnije 2014. bavio sam se prodajom putem interneta. Imali smo sajt i uvozili smo robu iz Kine. Pošto sam i sam iz IT branše i ne pripadam klasičnom svetu prodaje i marketinga, oduvek me je zanimala problematika koju smo i sami imali sa logistikom – koliko je komada nekih proizvoda ostalo u magacinu, kako se to ne poklapa sa stanjem na sajtu, na koji način da napravimo da sve bude sinhronizovano i da može lako da se prati”, navodi Borojević.

On i njegov tim prvenstveno su došli na ideju da naprave aplikaciju koja će pratiti celokupan proces jedne prodavnice, međutim na tržištu se ukazala potreba za softverom koji će u potpunosti da se brine o robi i da “pokrije” celokupnu priču.

Čovek kupuje onlajn
Foto: Pixabay.com

“Tako smo došli na ideju da napravimo jedinstven softver koji je mozak operacije i u kom se odvija celokupna radnja našeg Fulfilment centra – vodi se sva evidencija, u njemu su vidljivi statusi porudžbina, količina proizvoda, sve što jedan web shop ima. A sve što klijent treba da uradi je da ima naš korisnički nalog ili web shop koji će biti integrisan sa našim softverom”, dodaje naš sagovornik.

Borojević objašnjava da oni umesto kupca mogu da vrše i nabavku direktno od proizvođača ili dobavljača, ali da je ne isporučuju krajnjem kupcu kao kurirska služba.

“Mi sarađujemo sa postojećim kurirskim službama, ali imamo naša vozila koja služe za interne nabavke i isporuke. Ukoliko neka prodavnica ima zahtev da mi odemo kod dobavljača ili proizvođača i da preuzmemo robu, mi to i činimo. U principu, naš klijent zapravo i ne mora da vidi robu, potrebno je da ima dobavljača i krajnjeg kupca, a mi sve organizujemo i bavimo se logistikom kako bi on mogao da se posveti samo prodaji”, ističe Nikola Borojević.

Ovaj centar ide ka tome da sve bude automatizovano, pa ako već postoji web shop softver se povezuje sa njim i ceo proces se odvija jednim klikom. Nema prekucavanja podataka ili mogućnosti ljudske greške. Ipak, nudi rešenje i malim online trgovcima.

“Ukoliko je neko još mali, nije se razvio ili iz nekog razloga ne želi web shop i prodaje putem Instagrama ili Facebooka, preko telefona, Halo oglasa ili neke druge platforme, to nije ograničavajući faktor. Takav prodavac može direktno da upisuje porudžbine u naš softver, a može i podatke koje dobija sa raznih strana da unosi u Excel tabelu i importuje kod nas. To je takođe validno i može da funkcioniše po tom principu”, navodi Borojević.

Kada je reč o cenama njihovih usluga, naš sagovornik kaže da kada bi jedan web shop sve radio sam sa bilo kojom kurirskom službom dobio bi otprilike istu cenu kao u Fulfilment centru, gde dobija kompletnu logistiku.

“Mi dobijamo povlašćenu cenu od kurirske službe jer šaljemo mnogo paketa na dnevnom nivou, tako da je jeftinije od onoga što bi klijent dobio da sam plaća. Ovako ih naša kompletna usluga košta manje-više isto koliko bi platili da sami kontaktiraju kurirsku službu, a plus im mi radimo svu logistiku, pa nemaju više ni kontakt sa proizvodom, niti brige oko stanja na lageru i slično”, zaključuje Borojević.

  • Anna

    4.10.2022 #1 Author

    U mnogome olakšava vlasnicima on-line prodavcima.

    Odgovori

  • Anna

    4.10.2022 #2 Author

    U mnogome će olakšati poslovanje on-line prodavnicama.

    Odgovori

  • GOCA BG

    4.10.2022 #3 Author

    Savrseno resenje za kupovinu,svaka cast!

    Odgovori

  • VOJKAN

    4.10.2022 #4 Author

    Danas je sve postalo online

    Odgovori

  • TATJANA

    5.10.2022 #5 Author

    Dobar softver resava mnogo toga

    Odgovori

  • SUNCOKRET

    5.10.2022 #6 Author

    Uvek mi je drago kada naša pamet smisli nešto novo, pogotovu ovde u zemlji.

    Odgovori

  • Emilija

    5.10.2022 #7 Author

    Ovo je sjajno!

    Odgovori

  • JANA

    5.10.2022 #8 Author

    21 vek sve je na jedan klik ..svako dobro

    Odgovori

  • ZVEZDICA01

    6.10.2022 #9 Author

    Korisno

    Odgovori

  • BRANA19

    6.10.2022 #10 Author

    Sve vise se i koristi online kupovina…

    Odgovori

  • Petar

    10.10.2022 #11 Author

    U tekstu ne pise o kojoj firmi se radi, istrazio sam, u pitanju je slanjepaketa.rs

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...