Višedecenijska saradnja sa brendom Biologique Recherche

Tradicionalna kozmetologija u modernom svetu

Firme u fokusuIntervjuSrbija

16.10.2024 10:17 Autor: Mirjana Vasić Adžić 0

Tradicionalna kozmetologija u modernom svetu Tradicionalna kozmetologija u modernom svetu
Pre skoro 40 godina, tačnije 1983. godine, na drugom po redu Sajmu kozmetike u Monaku, naša kozmetičarka Jasna Obradović, doajen kozmetologije, nekadašnja predsednica udruženja... Tradicionalna kozmetologija u modernom svetu

Pre skoro 40 godina, tačnije 1983. godine, na drugom po redu Sajmu kozmetike u Monaku, naša kozmetičarka Jasna Obradović, doajen kozmetologije, nekadašnja predsednica udruženja kozmetičara Srbije i osnivač poznatog salona Jasna, prepoznala je kvalitet brenda Biologique Recherche. Uspostavila je kontakt sa proizvođačima i započela profesionalni odnos sa francuskom kozmetičkom kućom, koja je u međuvremenu postala ekskluzivan kozmetički brend koji trenutno postoji u 85 zemalja sveta.

U junu 2002. godine Obradovići su registrovali preduzeće J V B d.o.o. Beograd, pod kojim trenutno posluju.

Za Biznis.rs razgovarali smo sa Brankom Obradovićem, sinom Jasne Obradović i vlasnikom firme J V B d.o.o., koja je ekskluzivni zastupnik pomenute kozmetike.

„U pitanju je profesionalni brend koji se može naći samo u kozmetičkim salonima. Njegova posebnost nije samo kvalitet, nego i to što nema mnogo mesta u Srbiji koja rade sa ovim brendom.  Ekskluzivnost nije samo u ceni, nego i u znanju i umeću da se radi sa preparatima ovog brenda, zato mi mnogo polažemo na edukaciju, kako korisnika, tako i kozmetičara. Za najbolje rezultate potrebno je da svi u lancu imaju potrebno znanje o preparatima i njihovoj nameni”, kaže Obradović i otkriva da u Srbiji trenutno postoji 30 salona koji koriste Biologique Recherche preparate.

Prema njegovim rečima, preduzeće J V B d.o.o. je bilo pionir u uvođenju kozmetičkih salona u novo poglavlje, a to je da budu registrovani za maloprodaju.

„Uspostavili smo jedan novi koncept u kom se stručno pristupa i u kom postoji personalizovan pristup svakom klijentu. Ne radite programske tretmane, već sve prilagođavate njihovom stanju kože. To je ono što pravi razliku”, objašnjava Obradović i dodaje da to nije isto kao kada odete u neku drogeriju po kremu, jer tamo nemate stručno lice, već prodavca, koji nema uvid u stanje vaše kože.

S obzirom na dugo prisustvo u svetu kozmetologije, pitali smo ga da prokomentariše trenutnu situaciju u ovoj oblasti.

„Sada je to na znatno višem nivou, nego nekada. Sada su i klijenti edukovani, a svemu tome najmanje pomažu influenseri”, konstatuje Obradović, koji smatra da trenutno popularni influenseri više reklamiraju proizvode, nego što nečemu stvarno podučavaju.

„Više se ne propagira samo jutarnja i večernja nega, nego i nega usred dana. Kada bi stavili na lice sve što influenseri preporučuju, spržili biste  kožu. Kao i sa svim u životu, tako i sa preparatima ne treba preterivati”, konstatuje.

Naš sagovornik se slaže sa činjenicom da je teško održati kontinuitet u poslovanju kada je situacija na globalnom nivou poljuljana.

„Svi ovi ratovi uticali su i dalje utiču na poslovanje. Taman kada se tržište stabilizovalo zbog rata u Ukrajini, krenula su nova ulaganja, pa se desio rat u Izraelu, pa su ulaganja opet obustavljena. Ljudi se boje da investiraju, jer je situacija neizvesna, a opet imate i one koji su hazarderi u poslu, pa previše investiraju i brzo propadaju”, komentariše i još dodaje da ovu godinu u poslovnom smislu odlikuje stagnacija.

„Nije bilo prostora za rast, za razliku od prošle i pretprošle godine. Najgora stvar u poslu je stagnacija. To nikome ništa dobro nije donelo. Kako je potreban konstantan rast plata i prodaje, potrebno je konstantno ići dalje kako biste postigli to. Ne smete da stojite i cupkate u mestu.

Ipak, kada imate kvalitet, uspeh dolazi. Nekad brže, nekad sporije. Stalna edukacija i usavršavanje već znači da ne stojite u mestu, krećete se ka nečemu”, napominje.

Za Obradovića oglašavanje znači stvaranje marketinške iluzije koja ne može da pomogne onoliko koliko može edukacija. „Potrebno je i da se izdvojite od onih koji su tu jednu godinu. Mi radimo i postojimo mnogo godina, a postoje firme koje su bile hit nekoliko godina i nakon toga su se ugasile”, otkriva.

Obradović se u razgovoru osvrnuo i na nove trendove u očuvanju lepote, koji često nisu u skladu sa prirodom i čiji se efekti mogu dovoditi u pitanje, ali se, prema njegovim rečima, o tome ne priča dovoljno.

„Kozmetika treba da prati prirodu, ne možete vratiti godine, možete samo kvalitetno da starite. Pomoću kozmetike koju mi koristimo koža se stimuliše da dalje proizvodi ono što joj daje svež i mladolik izgled, a to su kolagen i elastin. Koža se vremenom umara i neće biti hidrirana ako nema neki podsticaj”, objašnjava vlasnik firme J V B.

Nakon dugogodišnjeg opstanka na tržištu i sa iskustvom koje ima, Obradović ima šta da poduči sve one koji tek ulaze u ovaj posao.

„Opet imamo kongres za naše saradnike, koji organizujemo na svake dve godine i idemo korak ispred drugih. Samo da tržište bude stabilno i biće dobro”, otkriva i kaže da su ponosni na trajanje i tradiciju kvaliteta.

„Prošle godine smo proslavili 40 godina saradnje sa francuskom kozmetičkom kućom Biologique Recherche  i 55 godina rada moje majke u struci. To je ozbiljan jubilej”, kaže za kraj Obradović.

U nastavku pogledajte listu najuspešnijih domaćih preduzeća u delatnosti trgovine na veliko parfimerijskim i kozmetičkim proizvodima u 2023. godini. Podatke nam je ustupila bonitetna kuća CompanyWall:

Najuspešnija preduzeća u trgovini na veliko parfimerijskim i kozmetičkim proizvodima, po rezultatu poslovanjau
PozicijaIme preduzećaUkupni prihodiRezultat poslovanja
1.DELTA DMD D.O.O.11.885.466.000747.757.000
2.L OREAL BALKAN doo BEOGRAD5.174.111.000661.882.000
3.RADIX DOO BEOGRAD2.877.872.000641.809.000
4.AWT INTERNATIONAL D.O.O. BEOGRAD6.336.841.000600.127.000
5.ALEXANDAR DOO NOVI SAD2.419.716.000508.419.000
6.SARANTIS DOO BEOGRAD4.121.582.000479.232.000
7.BEIERSDORF D.O.O.4.437.086.000161.030.000
8.RP COMPANY DOO NOVI SAD811.432.00092.847.000
9.CLARUS ACTA DOO BEOGRAD (ZEMUN)453.626.00085.745.000
10.LE-CO DOO720.297.00082.058.000
11.Naos d.o.o.609.832.00078.499.000
12.VSD TRADE DOO BEOGRAD493.491.00065.478.000
13.J V B DOO BEOGRAD (STARI GRAD)220.129.00065.084.000
14.KOZMETIKA AFRODITA DOO BEOGRAD, ZEMUN499.347.00056.532.000
15.BEVETTI DOO KAĆ1.321.390.00055.630.000
16.DOO SIGNAL SUBOTICA560.889.00053.670.000
17.DAMB DOO BEOGRAD133.978.00037.270.000
18.STERLING DOO BEOGRAD573.987.00023.729.000
19.Only Nails doo53.462.00015.844.000
20.GLENIN TIM DOO40.727.00013.776.000
21.MARIO PETROVIĆ PR FLORA upd34.810.00012.844.000
22.SKY ONE d.o.o.71.825.00012.214.000
23.DAMACO DOO BEOGRAD63.456.0009.636.000
24.IN SHOP DOO BEOGRAD79.500.0009.316.000
25.IMELA FARMACIJA DOO VALJEVO39.407.0008.393.000
26.EVA KOZMETIKA71.033.0008.025.000
27.Magdis International d.o.o.63.324.0007.547.000
28.NIVIA DOO NIŠ77.779.0007.280.000
29.DOO FORMOZE FLORI ČAČAK26.190.0006.752.000
30.PREDUZEĆE NEŠA DOO KRAGUJEVAC51.890.0006.368.000
31.The Infinity of Perfumes doo29.324.0005.526.000
32.GREEN COSMETICS DOO41.340.0005.327.000
33.PETRA-GROUP DOO BEOGRAD, ZEMUN59.323.0005.286.000
34.GMZ ERVAMATIN36.969.0005.138.000
35.REAL SHINE DOO134.669.0004.832.000
36.CVRLE HAIR DOO BEOGRAD65.754.0004.000.000
37.DOO LT SISTEM NOVI SAD94.306.0003.171.000
38.DP LUX DISTRIBUTION D.O.O.731.259.0002.877.000
39.UNITECH DOO NOVI SAD475.808.0002.248.000
40.SIMICOM COMPANY85.507.0002.091.000
41.HILIFE DOO BEOGRAD76.792.000653.000
42.MYRANOVA D.O.O.81.487.000510.000
43.NovaDerma DOO108.869.000360.000
44.NATURALAB DOO160.965.000106.000
izvor: CompanyWall, *svi podaci su za 2023. godinu, u dinarima

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.