Korisnicima obaveštenje stiglo tokom noći

VOZZi prestaje sa radom zbog „zloupotreba i nespremnosti regiona za digitalizaciju“

Srbija

19.3.2024 10:25 Autor: Milica Rilak 14

VOZZi prestaje sa radom zbog „zloupotreba i nespremnosti regiona za digitalizaciju“ VOZZi prestaje sa radom zbog „zloupotreba i nespremnosti regiona za digitalizaciju“
Korisnici poznate domaće aplikacije za pomoć na putu VOZZi dobili su obaveštenje putem mejla da VOZZi aplikacija, prodaja paketa i pružanje usluga pomoći na... VOZZi prestaje sa radom zbog „zloupotreba i nespremnosti regiona za digitalizaciju“

Korisnici poznate domaće aplikacije za pomoć na putu VOZZi dobili su obaveštenje putem mejla da VOZZi aplikacija, prodaja paketa i pružanje usluga pomoći na putu prestaje sa radom i „biva suspendovana“.

„Nakon vrlo mučne borbe za opstanak na domaćem tržištu, tim Kompanije zajedno sa njenim osnivačem, morao je da donese ovu, za nas vrlo bolnu odluku. Na žalost, mi nismo više u stanju da se borimo protiv zloupotreba koje su prisutne u ovom poslu i sa činjenicom da naš region jednostavno nije spreman za digitalizaciju i transparentno poslovanje“, objavili su iz kompanije VOZZi Holding B.V.

Nadamo se da nam svima dolaze neka bolja i srećnija vremena, naveli su u obaveštenju koje je korisnicima stiglo tokom noći između ponedeljka i utorka.

VOZZi Holding B.V. je kompanija sa sedištem u Holandiji, ali je dok je njen zastupnik Vladimir Šijaković, koji je i osmislio aplikaciju VOZZi, koja je pre lansiranja 2017. godine bila poznata i kao startap sa imenom „Mile Cvik“.

Na portalu VOZZi stoji da na teritoriji bivše Jugoslavije imaju više od 100.000 registrovanih korisnika aplikacije kao i mrežu od 1.500 partnera – kamiona i šlepera, dok je Šijaković u izjavama za medije tokom 2022. najavljivao izlazak na tržišta Rumunije, Mađarske i Bugarske.

Korisnicima aplikacije nisu za sada predočeni detaljniji razlozi gašenja usluge, ali su pozvani da „za dalje informacije o toku razvoja“ kontaktiraju podršku na support@vozzi.app.

  • AJA

    19.3.2024 #1 Author

    Nadajmo se da ce za sve doci neko bolje vreme.

    Odgovori

  • Realno

    20.3.2024 #2 Author

    Nema te stvari koju mi nismo u stanju da upropastimo.Šteta za odličnu aplikaciju.Verovatno je konkurencija imala“jaču vezeu“

    Odgovori

  • Ljiljana Zalogaj

    20.3.2024 #3 Author

    Nisam dobila nikakvo obaveštenje, a početkom meseca obnovila sam paket. 5500,00 din. Sramota. Uplatu du primili, a već tada su znali da neće raditi više. Želim moje novce nazad. Ne javljaju se ni na pozive, ni poruke, a i poslala sam im Mail na tu adresu. Nema odgovora. Varanje na svakom koraku, i niko ne odgovara ….Žalosno,tužno i sramotno…. I kome sad da se obratiš? Nikome na žalost…..

    Odgovori

    • Milan

      20.3.2024 #4 Author

      Meni su ostali dužni 180 evra na osnovu troškova popravke (to je trebalo da mi refundiraju). Prevaranti

      Odgovori

    • Saša

      3.4.2024 #5 Author

      Stvarno Strašno, niko u ovoj državi ne štiti svoj narod! Ako su predvideli bankrot neka najave prekid poslovanja u napred i vrate ljudima novac! A ne radi se o tome već se radi o klasičnoj Prevari Naroda poput Dafine i Jezde!

      Odgovori

  • S

    20.3.2024 #6 Author

    Steta! Radila sam u agenciji za registraciju auta i od svih paketa, VOZZI je definitivno bilo nesto najbolje sto se nudilo.

    Odgovori

  • Razočaran

    21.3.2024 #7 Author

    Vozzi je bio klasičan balon od sapunice. Nudili su kule i gradove i kako su se sve više glibili u dugove tako su menjali i uslove iz ugovora. Nema to veze sa digitalizacijom i transparentnim poslovanjem u regionu. Zašto su onda primali uplate ako su znali da beže sa tržišta?! Klasičan digitalni i transparentni lopovluk od strane Vozzia…

    Odgovori

  • Srđan

    21.3.2024 #8 Author

    Ne bih pravdao unapred ovu kompaniju ali pretpostavljam da su saradnici pravili fiktivne račune i troškove i naplaćivali od same kompanije vozi a da usluge nisu ni izvršavali. U takvim uslovima nijedna kompanija ne može da opstane mada je realno to njihov propust Jer nisu predvideli moguće zloupotrebe

    Odgovori

  • Aca

    22.3.2024 #9 Author

    Neka oni nama lepo vrate pare pa neka rade šta hoće.

    Odgovori

  • Živko Spasić

    22.3.2024 #10 Author

    Šta reći,takvo je vreme došlo ali uvek stradaju korisnici.Čudno ili nije,Možda smo i sami krivi,nasedamo lepim reklamama i ponudama,usadili nam strah od kvarova na putovanjima ,Pa kako smo pre išli na putovanja,bez tih navodnih službi.Vozila lošiji kvaliteta,lošiji putevi,pa se opet išlo a kad te zadesi muka onda smo se snalazili i sve završavali.Ali i ja sam podlegao njihovim napadima i uplaćujem već više godina osiguranja doduše kod konkurencije i nikada nisam morao da koristim njihove usluge.Kada saberem koliko sam im dao do sada imao bih toliko da ladno podnesem slepanje i sve ostalo.Videću za ovu godinu.pozdrav,

    Odgovori

  • CALE

    24.3.2024 #11 Author

    steta zaista za ovakvu firmu

    Odgovori

  • Boba321

    24.3.2024 #12 Author

    steta

    Odgovori

  • SUNCICA

    24.3.2024 #13 Author

    greota bili su bas dobri

    Odgovori

  • Faith

    24.3.2024 #14 Author

    bili su odlicni

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.