BMW u Južnoj Koreji organizuje specijalne događaje radi bolje promocije svojih automobila
AutomobiliFirme u fokusuSvetU fokusu
3.6.2022 18:57 Autor: Redakcija Biznis.rs 7
BMW Korea osvaja srca svojih kupaca i potencijalnih vozača primenom vrhunske marketinške strategije koja nudi različito korisničko iskustvo, saopštila je u četvrtak južnokorejska jedinica nemačke marke luksuznih automobila.
Njena strategija je usmerena na povećanje broja agenata koji mogu da komuniciraju sa kupcima i pružanje više pogodnosti za jačanje konkurentnosti među brendovima luksuznih automobila, piše KoreaTimes.
Jedan od primera se može videti u BMW Excellence Lounge-u klubu koji se nalazi u Dongdaemun Design Plaza (DDP) u Seulu, gde je korejska jedinica ovog proizvođača automobila održala ekskluzivni događaj od 23. do 31. maja. ove godine.
Događaj je osmišljen pre tri godine i pruža jedinstveno iskustvo članovima kluba, kupcima koji čekaju svoje nove BMW automobile, kao i potencijalnim kupcima.
Klijenti koji su učestvovali u ovom događaju bili su u mogućnosti da u obilasku sa stručnim vodičima vide BMV-ove premijum automobile kao što su serija 7, nova serija 8 i SUV X7. Takođe su mogli da uživaju u predstavama i raznovrsnim kulturno-umetničkim programima.
Pročitajte još:
Posebno, novi M850i xDrive Gran Coupe i nova serija 7, koji bi trebalo da budu predstavljeni u drugoj polovini godine, predstavljeni su po prvi put u Južnoj Koreji.
Članovi BMV Excellence Club-a dobijaju razne pogodnosti, od usluga vozila do posete značajnim kulturnim događajima, uključujući 24-časovnu podršku za članstvo, uslugu preuzimanja i dostave, i posvećene savetnike.
GOCA BG
3.6.2022 #1 AuthorOdlican marketinski potez!
MARKO7
3.6.2022 #2 AuthorPa po meni najbolja marka vozila…
GAGA
3.6.2022 #3 AuthorDa li to Nemci umesto Rusije, traze novo trziste?
SNEZANA
5.6.2022 #4 AuthorTesko da ce im i jedno trziste biti kao rusko
VILENJAK
5.6.2022 #5 AuthorZa klasu uvek najbolje!
Milovan94
5.6.2022 #6 AuthorDanas dobar marketing je sve u poslovanju
Dragana
6.6.2022 #7 AuthorMora se pojacati kad je kriza