zauzeli četvrto mesto u ukupnom udelu tržišta

Hyundai i Kia povećali prodaju za 4,2 odsto u Evropi u 2022. godini

AutomobiliFirme u fokusuLifestyleSvet

18.1.2023 18:46 Autor: Redakcija Biznis.rs 4

Hyundai i Kia povećali prodaju za 4,2 odsto u Evropi u 2022. godini Hyundai i Kia povećali prodaju za 4,2 odsto u Evropi u 2022. godini
Hyundai Motor i njegova manja filijala Kia saopštili su u sredu da je njihova kombinovana prodaja u Evropi porasla za 4,2 odsto u 2022.... Hyundai i Kia povećali prodaju za 4,2 odsto u Evropi u 2022. godini

Hyundai Motor i njegova manja filijala Kia saopštili su u sredu da je njihova kombinovana prodaja u Evropi porasla za 4,2 odsto u 2022. godini u odnosu na godinu dana ranije usled globalnog nedostatka čipova i pandemije Covid-19.

Hyundai i Kia su prošle godine prodali ukupno 1.060.989 vozila u Evropi, u odnosu na 1.018.636 jedinica godinu dana pre, saopštile su kompanije, pozivajući se na podatke Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA).

Dva južnokorejska proizvođača automobila imala su rekordan tržišni udeo od 9,4 odsto u Evropi, u odnosu na 8,7 odsto u istom periodu, pokazuju podaci.

Hyundai i Kia su zauzeli četvrto mesto po tržišnom udelu u Evropi, posle Volkswagen grupe sa udelom od 25 odsto, Stellantisa sa 18 odsto i Renault grupe sa 9,4 odsto.

Renault je prošle godine u Evropi prodao 1.061.560 automobila, što je nešto više od prodaje koju su ostvarili Hyundai i Kia.

Prodaja Hyundai vozila porasla je za 0,5 odsto u odnosu na prethodnu godinu na 518.566 jedinica prošle godine, dok je Kia porasla za 7,9 odsto na 542.423 jedinica.

Njihovim solidnim prodajnim rezultatima doprinela je veća potražnja za modelima kao što su Hyundai Tucson i Kona SUV, kao i Kia Sportage SUV i Niro hibridni modeli.

ACEA navodi da je evropsko tržište vozila palo je za četiri procenta na 11,29 miliona jedinica prošle godine zbog poremećaja u snabdevanju i produžene pandemije.

  • TATJANA

    19.1.2023 #1 Author

    Gubici usled korone su teško nadoknadivi ali evo i primera kad su kvalitet i dobro planiranje u pitanju, nema razloga da ne bude rezultata

    Odgovori

  • GOCA BG

    19.1.2023 #2 Author

    Ipak u autoindustriji se najmanje oseca kriza..

    Odgovori

  • MALENA

    22.1.2023 #3 Author

    Lep porast

    Odgovori

  • MAJALG

    22.1.2023 #4 Author

    Ovo su dve kompanije u auto industriju koje su napravile ogroman pomak kako sa kvalitetom tako i sa modelima koji su napravile ogroman pomak u zadnjih petnestak godima sto pokazuju rezultati.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.