U okviru petogodišnjeg plana kompanije ostvareno ubrzano približavanje ciljevima

Mastercard želi da uključi milijardu ljudi u digitalnu ekonomiju do 2025. godine

Bolji posaoSvetU fokusu

7.7.2022 12:14 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Mastercard želi da uključi milijardu ljudi u digitalnu ekonomiju do 2025. godine Mastercard želi da uključi milijardu ljudi u digitalnu ekonomiju do 2025. godine
Kompanija Mastercard postavila je cilj da do 2025. godine uključi milijardu ljudi u digitalnu ekonomiju, a do kraja prošle godine već je uključeno više... Mastercard želi da uključi milijardu ljudi u digitalnu ekonomiju do 2025. godine

Kompanija Mastercard postavila je cilj da do 2025. godine uključi milijardu ljudi u digitalnu ekonomiju, a do kraja prošle godine već je uključeno više od 675 miliona pojedinaca, pri čemu je to 25 miliona mikro, malih i srednjih preduzeća više u odnosu na 2020. godinu.

Kompanija Mastercard objavila je Izveštaj o korporativnoj održivosti i Izveštaj o raznolikosti, jednakosti i inkluziji (DEI) za 2021. godinu, koji ističu uticaj kompanije na okolinu, društvo i upravljanje (ESG) kako bi se izgradila održiva i inkluzivna digitalna ekonomija u kojoj svi ostvaruju napredak. Ovi izveštaji su komplementarni sa nedavnom najavom kompanije o povezivanju kompenzacija za sve zaposlene sa ostvarivanjem ESG ciljeva za kompaniju.

Izveštaj pokazuje da je u domenu prosperiteta, više od 675 miliona od ciljane jedne milijarde pojedinaca već  uključeno u digitalnu ekonomiju. Takođe, uključeno je 25 miliona mikro, malih i srednjih preduzeća čime je dostignuto 50 odsto petogodišnjeg cilja za manje od dve godine.

Implementirana je napredna inicijativa In Solidarity upućena ka borbi protiv rasizma i premošćivanju rasnog bogatstva i jaza u pristupu mogućnostima. Ujedno je obeležena treća godina filantropskog rada Mastercard Impact Fund kroz koji je odobreno više od 260 miliona dolara grantova za 143 organizacije u 94 zemlje.

Kompanija nastavlja sa podsticanjem jednakosti u primanjima među svim zaposlenima. Predstavljena su i napredna inkluzivna kartična rešenja, Touch Card za klijente sa oštećenim vidom i unapređeno rešenje True Name kojim je transrodnim i nebinarnim pojedincima omogućeno da koriste svoja izabrana imena na platnim karticama.

U domenu očuvanja životne sredine, sproveden je niz aktivnosti kojim se utiče na smanjenje emisije ugljenika i ujedinjenje kompanija, zajednica i potrošača u klimatskim akcijama. Aktivnosti su usmerene na ubrzavanje dostizanja neto nulte emisije gasova staklene bašte za jednu deceniju, sa 2050. na 2040. godinu.

U sklopu koalicije Priceless Planet angažovano je već više od 100 partnera za sadnju 100 miliona stabala, od aprila ove godine. Lansiran je Global Sustainability Innovation Lab kako bi se zajednički kreirala rešenja za održivu trgovinu, kao što je Carbon Calculator, koji je integrisan u globalnu mrežu kompanije kako bi pomogao potrošačima da shvate uticaj njihovih kupovina na okolinu. Omogućena je proizvodnja 60 miliona Mastercard kartica sa odobrenim održivim materijalima koristeći Mastercard pravilnik o materijalima za održive kartice – u odnosu na 10,7 miliona na kraju 2020. godine, kaže se u zvaničnom saopštenju.

Na polju principa upravljanja izveštaj je pokazao jačanje duboke posvećenosti etičkom poslovanju i usklađenosti sa zakonima i propisima. Objavljeni su principi kibernetičke sigurnosti koji predstavljaju višeslojni, principijelni pristup kompanije Mastercard sajber sigurnosti. Kompanija je proširila svoju posvećenost odgovornosti kada su u pitanju podaci, privatnost i sigurnost globalnim širenjem EU visokih standarda za zaštitu potrošača, Opštih uredbi o zaštiti podataka (GDPR) i usklađivanjem okvira upravljanja kompanije veštačkom inteligencijom sa širim principima odgovornosti kada su u pitanju podaci.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...