Mreža X beleži rast prihoda od reklama prvi put od Maskove kupovine
27.3.2025 10:13 Autor: Redakcija Biznis.rs 3



Društvena mreža X, u vlasništvu Ilona Maska (Elon Musk), na putu je da ostvari prvi rast prihoda od oglašavanja od kada je milijarder kupio kompaniju 2022. godine, pokazali su podaci istraživačke firme Emarketer.
Veliki brendovi se vraćaju na X baš u trenutku kada Maskov politički uticaj raste u administraciji američkog predsednika Donalda Trampa (Donald Trump). Kao vlasnik Tesle, Mask sada igra ključnu ulogu u američkom Ministarstvu za efikasnost vlade, što dodatno povećava njegovu moć u poslovnim krugovima, prenosi Reuters.
Prihodi platforme X od reklama u SAD porašće za 17,5 procenata na 1,31 milijardu dolara, dok će globalni prihodi porasti za 16,5 odsto na 2,26 milijardi dolara, prema podacima Emarketera.
X je uspeo da privuče mala i srednja preduzeća, iako je ranije imao problema sa ovim segmentom tržišta. X se takmiči sa platformama poput Instagrama (u vlasništvu kompanije Meta) i TikToka, koji se bore za veći udeo na reklamnom tržištu. Američke carine i ekonomska neizvesnost mogli bi uticati na raspodelu oglasnih budžeta.
Pročitajte još:
MoffettNathanson je u ponedeljak smanjio prognozu rasta oglašavanja u SAD sa 6,9 na 5,8 odsto, navodeći haotične promene u politici nove administracije. I pored očekivanog rasta, X i dalje zarađuje manje nego pre Maskove kupovine. Kao privatna kompanija, X ne objavljuje finansijske podatke, ali je 2021. godine Twitter imao 4,51 milijardu dolara prihoda od oglasa dok je još bio na berzi.
Inquiete
27.3.2025 #1 AuthorOni zaradjaju ali su za korisnike te reklame previše dosadne.
LEBRON
27.3.2025 #2 AuthorBice porasta jos vise.
SHALIMAR
28.3.2025 #3 AuthorDocekao je i to Mask,ogromnu konkurenciju ima..