Za pad prihoda okrivljeni zaposleni iz reklamnog i e-commerce sektora

Očekivana zarada društvene mreže TikTok snižena za 20 odsto

Firme u fokusuPoslovanjeSvetU fokusu

9.11.2022 19:21 Autor: Redakcija Biznis.rs 8

Očekivana zarada društvene mreže TikTok snižena za 20 odsto Očekivana zarada društvene mreže TikTok snižena za 20 odsto
Kompanija TikTok je snizila je ciljane zarade u 2022. godini za najmanje dve milijarde dolara, uzimajući u obzir da brzorastuća društvena mreža nailazi na... Očekivana zarada društvene mreže TikTok snižena za 20 odsto

Kompanija TikTok je snizila je ciljane zarade u 2022. godini za najmanje dve milijarde dolara, uzimajući u obzir da brzorastuća društvena mreža nailazi na teškoće pri ostvarivanju ambicioznih ciljeva koje je zacrtala.

Generalni direktor kompanije TikTok Šou Ci Čev ( Shou Zi Chew) snizio je ciljane zarade je za 20 odsto na virtuelnom sastanku održanom krajem septembra, navode osobe upoznate sa situacijom.

Projekcije zarade ove društvene mreže za 2022. godinu prvobitno su se kretale između 12 i 14,5 milijardi dolara, ali sada u kompaniji smatraju da je očekivana cifra bliža 10 milijardi dolara, navode neimenovani izvori.

U toki virtuelnog sastanka zaposleni kompanije su okrivljeni da nisu imali dovoljno prodaja u reklamnom i e-commerce sektorima, koji su glavni izvori prihoda kompanije. Međutim, neki od bivših i trenutno zaposlenih u kompaniji su izjavili za Financial Times da je TikTok imao prevelike troškove u drugim sektorima.

Na istom sastanku zaposlenima je saopšteno da kineska kompanija ByteDance, u čijem vlasništvu je TikTok, ove godine najverovatnije neće biti listirana na berzi u Hong Kongu.

Kompanija je prethodno odustala i od listiranja na prekomorskim berzama, pošto je Peking prošle godine preduzeo mere protiv kineskih tehnoloških giganata.

Ovo je prva naznaka da se TikTok, iako i dalje brzo raste, bori sa istim problemima sa kojima se suočavala njegova konkurencija.

TikTok i dalje beleži veliki rast, posebno ako se uzme u obzir da je platforma 2020. godine generisala milijardu dolara prihoda. Te godine, privukavši veliki broj mlađih korisnika iz Velike Britanije i Sjedinjenih Američkih Država, ova društvena mreža postala je jedna od najbrže rastućih kompanija.

U Evropi promet TikTok-a prošle godine je porastao šestostruko, ali je zabeležio i gubitke pre oporezivanja u iznosu od 896 miliona dolara, što je više od trećine, prema podacima britanske firme Companies House.

  • Jovana24

    9.11.2022 #1 Author

    Koliko je besmislena ta drustvena mreza…

    Odgovori

  • BIJUTI27

    9.11.2022 #2 Author

    Zvezde Tik Toka zarađuju više nego direktori najuspešnijih svetskih kompanija..

    Odgovori

  • kaćica

    9.11.2022 #4 Author

    I kod njih losa vremena

    Odgovori

  • GOCA BG

    10.11.2022 #5 Author

    Drustvena mreza koja je odlicno plasirana,ali i oni imaju pad u zaradi..

    Odgovori

  • TATJANA

    12.11.2022 #6 Author

    Pa neko mora biti kriv

    Odgovori

  • DEKSI

    13.11.2022 #7 Author

    Ionako je glupost, i volela bih da joj opadne popularnost, najvise zbog mladih jer su konstantno na tik toku snimaju se i prate trendove odatle

    Odgovori

  • VERA

    13.11.2022 #8 Author

    Privatna firma i moze im se.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.