kineska kompanija ostvarila veći prihod od facebooka

TikTok želi desetostruko da poveća svoju e-trgovinu u SAD

Svet

4.1.2024 08:57 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

TikTok želi desetostruko da poveća svoju e-trgovinu u SAD TikTok želi desetostruko da poveća svoju e-trgovinu u SAD
Kompanija ByteDance, tvorac i vlasnik društvene mreže TikTok, ima za cilj da desetostruko poveća svoju e-trgovinu u SAD na čak 17,5 milijardi dolara ove... TikTok želi desetostruko da poveća svoju e-trgovinu u SAD

Kompanija ByteDance, tvorac i vlasnik društvene mreže TikTok, ima za cilj da desetostruko poveća svoju e-trgovinu u SAD na čak 17,5 milijardi dolara ove godine, saznaje Bloomberg zahvaljujući insajderima. To već predstavlja ozbiljniju pretnju Amazonu.

Cilj obima robe za 2024. za američku verziju TikTok Shopa — koji spaja online zabavu sa impulsivnom kupovinom — razmatran je na internim sastancima poslednjih nedelja i još uvek može da se promeni u zavisnosti od toga kako posao bude tekao.

TikTokova ambiciozna meta dovodi do sukoba ne samo sa Amazonom, već i sa drugim kineskim kompanijama Temu i Shein, koje su napravile velike korake među mlađim američkim kupcima. Za razliku od ova dva rivalska diskontera, TikTok računa na svoj doseg na društvenim mrežama i privlačnost viralnih video snimaka za privlačenje kupaca.

TikTok je prošle godine bio na putu da prikupi oko 20 milijardi dolara globalne bruto vrednosti trgovane robe, pri čemu je jugoistočna Azija doprinela najvećem delu prodaje preko zasebne platforme, izvestio je Bloomberg. Sada, kompanija nastoji da proširi prodaju u SAD i Latinskoj Americi, gde planira da pokrene operaciju e-trgovine u narednim mesecima, rekle su dve osobe upoznate sa ovim pitanjem.

ByteDance, koji su pre više od decenije osnovali Žang Jiming i Lijang Rubo, izrastao je u internet lidera vrednog više od 200 milijardi dolara zahvaljujući viralnosti platformi za kratke video snimke TikTok i Douyin. TikTok Shop je jedna od najbrže rastućih novih funkcija za kompaniju sa sedištem u Pekingu, koja traži novi pokretač rasta osim oglašavanja na društvenim medijima.

Prihod ByteDancea porastao je za otprilike 30 odsto u 2023. na više od 110 milijardi dolara, nadmašivši projektovani rast etabliranih rivala na društvenim medijima, kompanija Meta Platforms (Facebook) ili Tencent Holdings.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *