izvršni direktor auto-giganta najavio novu strategiju

Toyota želi da učini više kako bi ispunila očekivanja na kineskom tržištu

AutomobiliFirme u fokusuLifestyleSvet

22.4.2023 15:31 Autor: Redakcija Biznis.rs 10

Toyota želi da učini više kako bi ispunila očekivanja na kineskom tržištu Toyota želi da učini više kako bi ispunila očekivanja na kineskom tržištu
Izvršni direktor auto-kompanije Toyota Motor Kodži Sato (Koji Sato) dao je oštru procenu rada japanskog proizvođača automobila koji predstoji u Kini, rekavši da mora... Toyota želi da učini više kako bi ispunila očekivanja na kineskom tržištu

Izvršni direktor auto-kompanije Toyota Motor Kodži Sato (Koji Sato) dao je oštru procenu rada japanskog proizvođača automobila koji predstoji u Kini, rekavši da mora da proizvodnja vozila mora da bude brža jer konkurencija na svetskom nivou sve više raste.

Toyota je u Kini pod pritiskom lokalnih brendova kao što je BYD, koji na tržištu deluju veoma agresivno, u vreme kada je potražnja za e-vozilima sve veća.

„Moramo da povećamo našu brzinu i napore da čvrsto ispunimo očekivanja kupaca na kineskom tržištu“, rekao je izvršni direktor Toyote tokom intervjua za okruglim stolom sa članovima stranih medija u Tokiju, preneo je Reuters.

„S obzirom na uticaj sajma automobila u Šangaju, verujem da će Kina postati napredno tržište za EV“, istakao je Sato.

Najveći svetski proizvođač automobila po prodaji je iskoristio sajam u Šangaju ove nedelje da predstavi dva nova EV, i tim potezom se nada da će udvostručiti broj svojih vozila na kineskom tržištu.

Kompanija je ranije ovog meseca saopštila da će lansirati 10 novih modela EV na baterije i uspostaviti specijalizovanu jedinicu koja će se fokusirati na vozila sledeće generacije, dok nastoji da pojača svoj pohod na svetsko tržište.

Toyota je prošle godine prodala samo 24.466 električnih vozila širom sveta, uključujući svoj luksuzni brend Lexus, što čini 0,25 odsto njene globalne prodaje od 9,5 miliona vozila. Od tog broja, 2,7 miliona su bili hibridi i vozila sa gorivnim ćelijama.

  • Hana

    23.4.2023 #1 Author

    Kinesko tržište je ogromno i zahtevno reklo bi se po ovome

    Odgovori

  • SLAVICA

    23.4.2023 #2 Author

    Kinezi su cudo

    Odgovori

  • BLIZANAC

    23.4.2023 #3 Author

    Tako to rade uspešne firme i kompanije

    Odgovori

  • Vale

    23.4.2023 #4 Author

    Svi se bore za kinesko trziste. Velika je zemlja

    Odgovori

  • Maky

    23.4.2023 #5 Author

    Bas izdrzljiva marka automobila, svaka preporuka za Toyotu!

    Odgovori

  • ZVONČICA

    23.4.2023 #6 Author

    Moraju se dokazati

    Odgovori

  • VALERIJA

    23.4.2023 #7 Author

    Svako bira svoje mesto pod suncem pa tako i Toyota.

    Odgovori

  • SHALIMAR

    23.4.2023 #8 Author

    Kinesko trziste je izazov svima…

    Odgovori

  • LJILJANA95

    3.5.2023 #9 Author

    Svi se bore za kinesko tržište!

    Odgovori

  • Goga13

    4.5.2023 #10 Author

    Svi bi da se probiju na kinesko tržište, naravno i oni.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.