Snažna potražnja za novim modelom automobila

Xiaomi upozorio kupce EV da će mesecima čekati na isporuku

AutomobiliLifestyleSvet

1.4.2024 10:45 Autor: Vladimir Jokanović 2

Xiaomi upozorio kupce EV da će mesecima čekati na isporuku Xiaomi upozorio kupce EV da će mesecima čekati na isporuku
Kineska kompanija Xiaomi upozorila je potencijalne kupce svog električnog sedana SU7 da bi mogli čekati na isporuku četiri do sedam meseci zbog snažne potražnje... Xiaomi upozorio kupce EV da će mesecima čekati na isporuku

Kineska kompanija Xiaomi upozorila je potencijalne kupce svog električnog sedana SU7 da bi mogli čekati na isporuku četiri do sedam meseci zbog snažne potražnje za njihovim prvim automobilom. Proizvođač pametnih telefona i drugih elektronskih uređaja počeo je da prikuplja porudžbine u četvrtak, a prema podacima objavljenim u prvih 24 sata, evidentirano je 88.898 prednarudžbina.

Isporuka standardnog modela SU7, čija je cena 215.900 juana (29.870 dolara), može potrajati od 18 do 21 nedelje, prema informacijama dobijenim putem Xiaomi aplikacije za automobile, prenosi Reuters. Isporuka modela SU7 Pro takođe može trajati 18-21 nedelje, dok najskuplji model, čija je cena 299.900 juana, može potrajati 27-30 nedelja.

Model SU7, čiji dizajn je upoređivan sa Porscheovim modelima Taycan i Panamera, lansiran je usred žestoke borbe cenama na najvećem auto-tržištu na svetu, gde se više od 40 brendova bori za pažnju potrošača. Aito, koji podržava Huawei, ponudio je u ponedeljak ponudio popuste do 20.000 juana na svoj novi SUV model M7 do kraja aprila, dok je Xpeng takođe ponudio subvencije do 20.000 juana na svoj električni SUV G9 u ograničenom vremenskom periodu.


Osim toga, Chery je najavio da će ponuditi poreske olakšice, subvencije za zamenu starih vozila i gotovinske popuste na nekim od svojih najprodavanijih benzinskih vozila. Iako je tržište izazov za nove proizvođače, analitičari ocenjuju da Xiaomi ima više novca od mnogih startapova u sektoru električnih vozila, a njihovo iskustvo u proizvodnji pametnih telefona daje kompaniji prednost u pametnim tablama, funkciji koju kineski potrošači cene.

U okviru kampanje za pokretanje prodaje, Xiaomi je takođe predstavio dve posebne verzije automobila nazvane „Founder’s Edition“, koje dolaze s besplatnim poklonima, kao što su frižideri. Prvih 5.000 ovih automobila odmah je rasprodato. Druga etapa prodaje „Founder’s Edition“ je otvorena, ali još nema podatalka koliko će automobila biti prodato.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...