Telekom Srbija novi naslovni sponzor nekadašnjeg Doma sindikata
Firme u fokusuKulturaSrbijaU fokusuVesti
30.3.2022 08:47 Autor: Redakcija Biznis.rs 8
Kompanija Telekom Srbija, sa svojim brendom MTS, novi je naslovni sponzor Kombank Dvorane, nekadašnje Dvorane doma sindikata, objekta koji ima decenijsku tradiciju održavanja kulturno-umetničkih događaja na Balkanu.
Multifunkcionalni kulturno-zabavni objekat u centru grada od 29. aprila i zvanično postaje MTS Dvorana, navedeno je u saopštenju, a prenosi eKapija.
„Afirmacija kulture, zabave i umetničkih vrednosti buduće MTS Dvorane su vrednosti od kojih ne odustajemo. U partnerstvu sa MTS-om vizija kreativnog oblikovanja i unapređenje sadržaja MTS Dvorane će biti još značajnija. Tradicija koju Dom sindikata nosi u svojoj više od 60 godina dugoj istoriji u partnerstvu sa MTS-om, dovešće do toga da MTS Dvorana ostane kultno mesto, ugrađeno u DNK svih generacija, kao najbolje, sada i najlepše, mesto kulturnih, zabavnih, mužičkih i umetničkih dešavanja u Beogradu i čitavoj Srbiji“, izjavio je direktor Kombank Dvorane Igor Stanković.
Generalni direktor Telekoma Srbija, Vladimir Lučić, izrazio je veliko zadovoljstvo što će se Dvorana, koja je bila poznata kao Dom sindikata, u narednom periodu zvati MTS Dvorana, a kako je rekao, sve kao rezultat ugovora o višegodišnjem sponzorstvu koji je u utorak potpisan.
„Važno je da, sa jedne strane, imamo u vidu da je Dom sindikata kultno mesto ne samo beogradske, već i srpske, a u ranijim vremenima i jugoslovenske kulture, dok je sa druge strane, Telekom Srbija poslednjih godina sinonim za produkciju najboljih domaćih serija i filmova, kao i za podršku kulturi u najširem smislu. Upravo iz tog razloga ovo partnerstvo posmatramo kao potpuno prirodan korak kako za našu kompaniju, tako i za naše partnere. Ubeđen sam da će naša saradnja rezultirati još boljom kulturnom ponudom za sve građane i goste Beograda, i da će MTS Dvorana biti mesto okupljanja i druženja ljubitelja kulture“, istakao je Lučić.
Pročitajte još:
Kako je ranije saopšteno iz Dvorane Doma sindikata, na čijim temeljima je nikla jedna od najposećenijih i najmodernijih institucija kulture, kada su u pitanju pravila konkursa, budući sponzor, između ostalog, ima pravo da promeni naziv objekta, tako što će imenu „Dvorana“ dodati ime svog brenda, da postavi oznake sa novim nazivom na fasadi i u unutrašnjosti objekta, kontroliše zaključivanje ugovora sa ostalim sponzorima i niz drugih privilegija, kako je u objavljenom javnom pozivu i navedeno.
Da podsetimo, „Javni poziv za izbor naslovnog sponzora“ raspisan je 11. februara, a završen 15. marta.
Ika
30.3.2022 #1 AuthorOo pa lepo
TATJANA
30.3.2022 #2 AuthorSamo sto naviknemo na jedan naziv, dodje drugi. Ali ostaje prepoznatljiva kao Dvorana Dima sindikata
DEKSI
30.3.2022 #3 AuthorHit, kolko puta su menjali naziv.
MIŠKOVIĆ
30.3.2022 #4 Authorodličan pozez MTS a nova dvorana doneće im veliku zaradu ulaganjem u sponzorstvo
FLAME
30.3.2022 #5 AuthorKupili su sve moguće televizije koje su bile na prodaju, a vredele nešto. Orion, Apolon, SuperNova, poštinu kablovsku, itd, itd, i sad i dom sindikata…. ko zna šta još što nećemo još saznati. Lepo. Svaka čast za poslovnu strategiju. To treba pohvaliti. Samo ne znam da li će moći sve to da se vodi uz tim stručnjaka, ima li ih toliko u tom domenu različitosti…. Ali dobro, ima nekih 15ak partnerskih firmi koje rade za telekom Srbiju, pa valjda se snađu.
VERA
30.3.2022 #6 AuthorDom sindikata je uvek bio i ostao ko hod da upravlja njime.
GOCA BG
30.3.2022 #7 AuthorOdlican poslovni potez za Mts..
IRINA
1.4.2022 #8 AuthorLepo ko god da je sponzor bitno je da Dom sindikata i dalje radi i da se ulaže