Netflix će uložiti 100 miliona dolara u Južnu Koreju za produkciju specijalnih efekata
Firme u fokusuHi-techLifestyleU fokusuVesti
20.5.2022 18:30 Autor: Redakcija Biznis.rs 9
Podružnica Netflixa uložiće 100 miliona dolara u Južnu Koreju u narednih šest godina za izgradnju objekata za specijalne vizuelne efekte. Najava investicije poklapa se sa posetom predsednika Sjedinjenih Američkih Država Džoa Bajdena (Joe Biden) ovoj zemlji.
Ministarstvo trgovine, industrije i energetike je u petak održalo događaj na kojem je zvanično najavljen plan ulaganja kojem su prisustvovali ministar trgovine An Duk-geun (Ahn Duk-geun), predsednik i izvršni direktor Korejske agencije za promociju trgovine i investicija (KOTRA) Aju Džong-ajuol (Iu Jeong-ieol) i Stefan Trojanski (Stephan Trojansky), osnivač i šef Scanline VFKS-a koji će realizovati investicioni plan do 2027. godine, piše KoreaTimes.
Osnovan 1989. godine u Minhenu, Nemačka, i nedavno kupljen od strane Netflixa, Scanline VFKS pruža tehnologiju za proizvodnju filmova ne samo Netflixu već i mnogim globalnim producentskim firmama, uključujući Warner Bros., Marvel Studios i DC Comics. Njegov portfolio takođe uključuje popularnu američku seriju „Igra prestola“ za koju je kreirao specijalne efekte.
Nakon sprovođenja ovog projekta, očekuje se da će Netflix-ova prva fabrika za proizvodnju filmova sa specijalnim vizuelnim efektima koja će biti izgrađena u Aziji postaviti temelje da Južna Koreja preraste u proizvodno središte Azije, zajedno sa naprednim ICT sektorom u zemlji.
Prema novinskoj agenciji Ionhap, Trojanski je rekao da kompanija planira da otvori oko 200 radnih mesta u narednih šest godina i da na tržište izbaci nove tehnologije snimanja filmova u realnom vremenu i virtuelne produkcije. On je dodao da će kompanija raditi sa univerzitetima u zemlji na razvoju lokalnog ekosistema kompanija za vizuelne efekte, kroz vođenje programa obuke i stvaranje mogućnosti.
Ministarstvo je zaslužno za odluku američkog giganta striming servisa da investira u kapacitete i radnu snagu Južne Koreje u proizvodnji sadržaja, a pogoduje i blizina azijsko-pacifičkog tržišta uključujući Japan i Australiju.
Pročitajte još:
„Očekujemo da će ova investicija pomoći Južnoj Koreji da se uzdigne na globalnom nivou “, rekao je ministar An.
Nakon globalnog uspeha Netflixove „Squid Game“, Netflix i drugi provajderi servisa za striming nadmeću se da obezbede korejski originalni sadržaj.
kaćica
20.5.2022 #1 AuthorPametna investicija,isplatice se naravno.
GOCA BG
21.5.2022 #2 AuthorOva investicija ce Koreju da uzdigne na globalnom nivou…
STRAHINJA
22.5.2022 #3 AuthorNapred Koreja
LJUBIŠA
22.5.2022 #4 AuthorZanimljivo.
Milovan94
22.5.2022 #5 AuthorBravo za Netflix.
SNEZANA
23.5.2022 #6 AuthorVeoma je popularan
IVAN
22.5.2022 #7 AuthorA Severna Koreja?
VILENJAK
22.5.2022 #8 AuthorHmm…interesantno!
LIMUN ŽUT
22.5.2022 #9 AuthorTu je budućnost.