Vesić: Prva deonica auto-puta biće završena do kraja aprila naredne godine

Nema odlaganja rokova za završetak Moravskog koridora

BiznisInfrastruktura

8.12.2022 08:21 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Nema odlaganja rokova za završetak Moravskog koridora Nema odlaganja rokova za završetak Moravskog koridora
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić, nakon učešća na „Regionalnoj look-up eko konferenciji“ na Kopaoniku, je izjavio da je kompanija Bechtel, koja gradi... Nema odlaganja rokova za završetak Moravskog koridora

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić, nakon učešća na „Regionalnoj look-up eko konferenciji“ na Kopaoniku, je izjavio da je kompanija Bechtel, koja gradi Moravski koridor, potvrdila da će prva deonica tog auto-puta biti završena do kraja aprila naredne godine.

“Iz kompanije Bechtel su u razgovoru sa mnom i sa direktorom Koridora Srbije Aleksandrom Antićem istakli da će do kraja aprila biti završen deo od Pojata do Makršana, što je ispred Kruševca. Do kraja septembra biće završen deo do Koševa, što znači da će biti priključen Kruševac, i onda imamo još dve deonice“, objasnio je je Vesić za Tanjug, a prenosi Politika.

Dodao je da od Adrana, što je već priključenje Kraljeva, u prvom kvartalu 2024. godine ćemo imati poslednji deo između Koševa i Vrbe kod Kraljeva, što znači priključenje Trstenika i Vrnjačke banje 2025. godine.

Naglasio je da, uprkos nekim aktuelnim kašnjenjima radova, odlaganja krajnih rokova za njihovo okončanje neće biti, a to je prvi kvartal 2025. godine.

On je naglasio da je to prvi auto-put u Srbji koji se prostire pravcem istok-zapad i dodao da će on, uz Fruškogorski koridor, brzu saobraćajnicu ka Golupcu i još neke sprojekte koji su u planu, povezati potpuno Srbiju savremenum putevima, što je veoma važno za razvoj zemlje.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...