Učestvuje više od 450 izlagača

Sajam turizma nudi egzotične destinacije, ali i popuste za rane uplate

IzdvajamoPoslovanjeTurizam

20.2.2025 15:53 Autor: Ljiljana Begović 7

Sajam turizma nudi egzotične destinacije, ali i popuste za rane uplate Sajam turizma nudi egzotične destinacije, ali i popuste za rane uplate
U Beogradu se od 20. do 23. februara održava 46. Međunarodni sajam turizma, pod sloganom „Jedna karta, bezbroj svetova“. Sajam okuplja vodeće domaće i... Sajam turizma nudi egzotične destinacije, ali i popuste za rane uplate

U Beogradu se od 20. do 23. februara održava 46. Međunarodni sajam turizma, pod sloganom „Jedna karta, bezbroj svetova“.

Sajam okuplja vodeće domaće i inostrane turističke agencije, avio-kompanije, hotele, predstavnike destinacija i sve relevantne aktere industrije turizma. Paralelno sa turističkom manifestacijom održava se i 20. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, koji predstavlja ključni događaj za ugostiteljski sektor.

“Više od četiri decenije Sajam turizma u Beogradu prednjači kao platforma za promociju novih destinacija i turističkih aranžmana, pružajući posetiocima uvid u first-minute ponude, ekskluzivne popuste i pogodnosti”, navode organizatori.

Sa više od 450 izlagača, svoju ponudu će predstaviti oko 150 lokalnih samouprava i turističkih organizacija iz naše zemlje i 15 turističkih agencija, kao i planinski centri, banje Srbije, etno sela i seoska turistička domaćinstva.

Posetioci imaju priliku da se u halama 1, 1A, 2A, 2C i 4 informišu o različitim vrstama putovanja – od egzotičnih destinacija do planinskog i banjskog turizma, city break aranžmana, ekološkog turizma, avanturističkih ekspedicija, pa sve do kongresnog i wellness turizma.

Kao i svake godine, najveće interesovanje je za rane rezervacije i sajamske popuste za letovanja. Turističke agencije kao što su Big Blue i KonTiki, na primer, nude popuste od pet i sedam odsto. Popust od pet procenata odnosi se na avansni deo uplate aranžmana do 15. marta, a popust od sedam odsto podrazumeva da se ceo iznos uplati u celosti do tog datuma.

Foto: Biznis.rs

Takođe, ove godine turističke agencije najavljuju i fleksibilnije uslove plaćanja, kao i posebne pogodnosti za grupne aranžmane.

Jedan od najzapaženijih segmenata ovogodišnjeg Sajma je i predstavljanje Italije kao zemlje partnera. Kao jedna od najpoželjnijih svetskih destinacija, Italija predstavlja svoj bogat turistički potencijal, od kulturnih i istorijskih znamenitosti, do enoloških i gastronomskih doživljaja.

“Ova saradnja dodatno osnažuje veze između Srbije i Italije, omogućavajući razmenu iskustava i ideja iz oblasti turizma i ugostiteljstva. Italijanski paviljon biće mesto okupljanja ljubitelja umetnosti, istorije i autentičnih gastronomskih specijaliteta, dok će italijanske regije predstaviti svoje unikatne turističke ponude”, naveli su organizatori.

Na sajmu su predstavljene skoro sve popularne destinacije, kao što su banje, lečilišta, planinski centri, dečija odmarališta. Kao domaćin Srbija se predstavlja sloganom „Srbija. Doživi!“ u organizaciji Turističke organizacije Srbije (TOS).

Iz TOS-a kažu da posetioci imaju prilike da istraže bogatu kulturnu i prirodnu baštinu Srbije, kao i gastronomsku ponudu.

Foto: Biznis.rs

“U fokusu je UNESCO lista nematerijalne kulturne baštine, ali i predstavljanje prestižne manifestacije EXPO 2027, kojoj će Beograd biti domaćin. Takođe, poseban segment je posvećen seoskom turizmu, koji beleži rastuću popularnost među domaćim i stranim turistima”, navode iz TOS-a.

Treba naglasiti da sajam turizma u Beogradu svake godine okuplja predstavnike iz više od 50 zemalja.

Prvi put na sajmu nastupaju Venecuela, Ekvador i Estonija, dok se Kipar i Severna Makedonija vraćaju kao izlagači. Pored toga, posetioci će imati priliku da posete štandove omiljenih turističkih destinacija kao što su Turska, Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Mađarska, Kamerun i Gabon.

Ove godine je posebna pažnja posvećena razvoju održivog turizma, uz brojne panele i radionice na temu ekoloških putovanja i zaštite kulturne baštine.

Sajam ugostiteljske opreme

Uporedo sa Sajmom turizma održava se i 20. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, koji okuplja vodeće proizvođače i distributere opreme za hotele, restorane i ugostiteljske objekte.

Pod sloganom „Poslužite se uspehom“ ovaj sajam pruža uvid u najnovije trendove u ugostiteljskoj industriji, od inovativnih rešenja za opremanje hotela do najsavremenijih kulinarskih tehnologija. Ove godine poseban segment biće posvećen digitalizaciji ugostiteljskih usluga i automatizaciji hotelskog poslovanja.

  • Dux011

    20.2.2025 #1 Author

    Mozda nije loše videti.

    Odgovori

  • bajroslastičar

    20.2.2025 #2 Author

    Mogli bismo ići u Italiju ali mislim da je preskupo za naše ljude koji ne mogu da izdvoje od svojih prihoda da odu u Italiju

    Odgovori

  • WanderingSpirit

    20.2.2025 #3 Author

    5 i 7 posto mi deluju kao mali popusti. Valjda ima nesto zbog cega se isplati sada rezervisati.

    Odgovori

  • Iksi

    20.2.2025 #4 Author

    Treba iskoristiti

    Odgovori

  • WanderingSpirit

    21.2.2025 #5 Author

    Bilo bi super kada bi postojale sve ponude online na jednom mestu.

    Odgovori

  • DOBRILA

    21.2.2025 #6 Author

    Ako ima nesto da se isplati, treba iskoristiti svakako…

    Odgovori

  • Jeca

    21.2.2025 #7 Author

    Treba iskoristiti svakako!

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.