planovi za energetsku tranziciju u proizvodnji

Hyundai namerava da poveća globalnu prodaju za 30 odsto do 2030. godine

AutomobiliLifestyle

28.8.2024 18:47 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Hyundai namerava da poveća globalnu prodaju za 30 odsto do 2030. godine Hyundai namerava da poveća globalnu prodaju za 30 odsto do 2030. godine
Auto-kompanija Hyundai Motor ima za cilj da do 2030. dostigne 5,55 miliona godišnje globalne prodaje, što bi bio rast od 30 odsto u odnosu... Hyundai namerava da poveća globalnu prodaju za 30 odsto do 2030. godine

Auto-kompanija Hyundai Motor ima za cilj da do 2030. dostigne 5,55 miliona godišnje globalne prodaje, što bi bio rast od 30 odsto u odnosu na 2023. godinu, saopštila je kompanija u sredu na Danu investitora za 2024.

Južnokorejski proizvođač automobila takođe ima za cilj da proda dva miliona električnih vozila (EV) godišnje širom sveta do 2030. godine, prenosi Anadolu Agency.

Hyundai do tada planira da ponudi punu liniju od 21 EV modela i proširi ponudu hibrida na 14 modela.

Kompanija će uložiti 120,5 biliona vona (90,3 miliona dolara) do 2033. godine kako bi podržala ove inicijative ili strategiju „Hyundai Way“, uključujući razvoj novih tehnologija baterija i mogućnosti autonomne vožnje.

Kompanija nastoji da poboljša svoju poziciju „promene igre“ širenjem izvan proizvodnje vozila, rekao je Jahun Čeng (Jaehoon Chang), predsednik i izvršni direktor kompanije Hyundai Motor Company.

„Nameravamo da se transformišemo u kompaniju koja može da održi globalno liderstvo u eri energetske tranzicije“, dodao je on.

Hyundai Motor Group je postao jedan od tri najveća proizvođača automobila na svetu sa godišnjim obimom globalne prodaje od 4,21 miliona jedinica u 2023. godini.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.