Hyundai Motor probija granice profita u 2022. godini
AutomobiliBiznisFirme u fokusuNovacSvetU fokusu
9.8.2022 19:31 Autor: Redakcija Biznis.rs 5
Hyundai Motor će verovatno po prvi put u svojoj istoriji ostvariti operativni profit u 2022. godini od 10 triliona vona (7,7 milijardi dolara), uprkos nizu negativnih rizika, poput ponovnog pojavljivanja Covida-19 i poremećaja u lancu snabdevanja, predviđaju industrijski analitičari.
Kompanije za hartije od vrednosti su u početku očekivale operativni profit od oko osam triliona vona za kompaniju, ali sada povećavaju svoje prognoze. Uprkos nedostatku ponude i potražnje za automobilskim poluprovodnicima i zabrinutosti zbog ekonomske krize koja raste na glavnim tržištima kao što su Sjedinjene Američke Države i Evropa, preovladava stav da će solidna potražnja za novim automobilima povratiti zaradu u drugoj polovini godine, piše Korea Times.
Prema FnGuide, kompaniji za finansijske informacije, konsenzus za ovogodišnji operativni profit Hyundai Motora koji očekuju kompanije za hartije od vrednosti u proseku bi iznosio oko 7,7 milijardi dolara.
To je povećanje od 51,9 odsto u odnosu na prošlu godinu. Tržišni konsenzus za Hyundai Motor je u stalnom porastu od početka godine. Kako je kompanija objavila rezultate bolje od očekivanih u drugom kvartalu godine, prognoza operativnog profita je značajno porasla sa 8,5 biliona vona na 10 biliona vona (770 miliona dolara) u jednom mesecu.
Optimistične prognoze i za KIA automobile
Izgledi da Kia ove godine ostvari rekordno visoku zaradu su takođe povoljni. Očekuje se da će Kijin godišnji operativni profit porasti za 56,1 odsto u odnosu na prošlu godinu na 7,9 triliona vona (6,1 milijarda dolara). Kako je tržišna prognoza od 6,7 triliona vona porasla za skoro 20 odsto za samo mesec dana, neki stručnjaci predviđaju godišnji operativni profit od osam biliona vona. Zajednički predviđeni operativni profit dve kompanije približava se vrhuncu svih vremena od 18 triliona vona (14 milijardi dolara).
Pročitajte još:
U drugom kvartalu, prodaja Hyundai Motora u Evropi i Severnoj Americi (na bazi veleprodaje) porasla je za 2,9 odsto i 6,6 odsto, respektivno, u poređenju sa istim periodom prošle godine. Prodaja električnih vozila se širi i sportska terenska vozila (SUV) čine više od polovine prodaje.
MAJALG
9.8.2022 #1 AuthorTrziste je takvo ako mozes na vreme da isporucis vozilo, postajes konkurentan na trzistu, a plus kvalitet koji imaju samo im povecava vrednost.
BOLEK
29.10.2022 #2 AuthorBas tako
SNEZANA
10.8.2022 #3 AuthorOcekivano od njih
GOCA BG
14.8.2022 #4 AuthorKvalitet i rok isporuke i ula,is u sam vrh..
BOLEK
29.10.2022 #5 AuthorSledece godine ce biti bolji