Vlasnik luksuznih brendova Kering nadmašio očekivanja
17.2.2022 19:27 Autor: Redakcija Biznis.rs 10
Francuska grupacija Kering, u čijem vlasništvu se nalaze brojne kompanije luksuzne robe, beleži rast prodaje brenda Gucci, zahvaljujući specifičnim okolnostima vezanim za proslavu godišnjice i novoj kolekciji koja je privukla brojne kupce.
Dugo očekivani oporavak prodaje italijanske modne kuće pomogao je grupaciji da nadmaši očekivanja vezana za godišnju prodaju i operativni profit, te da predloži rekordnu dividendu od 12 evra po deonici u 2021. godini, u odnosu na osam evra po akciji u 2020, piše Financial Times.
Sektor luksuznih dobara se, usled ekonomskog šoka izazvanog pandemijom, značajno smanjio, prvenstveno jer su potrošači na dva najveća tržišta – u Sjedinjenim Američkom Državama i Kini – manje kupovali brendiranu garderobu, torbe i nakit. Ova situacija navela je velike brendove da ulažu velika sredstva u marketing i oporavak “uspavanog” e-trgovanja.
Godišnji neto profit Kering grupacije bio je, u skladu sa očekivanjima, 3,2 milijarde evra. Godišnji prihod je dostigao 17,6 milijardi evra, što predstavlja 35 odsto rasta u odnosu 2020. i 13 odsto u odnosu na pretpandemijsku 2019. godinu.
Pročitajte još:
Oporavak Kering grupe je tek nešto slabiji od LVMH, vodeće kompanije u sektoru luksuznih dobara, koja u 2021. godini beleži organski rast prihoda od 36 odsto u odnosu na 2020. i 14 odsto u odnosu na 2019. godinu.
Zorica S.
18.2.2022 #1 AuthorSpojili lepo i korisno!!!!
Dragana
18.2.2022 #2 AuthorDobro je da su se malo podigli.
ZVEZDICA01
18.2.2022 #3 AuthorPosebno mi je drago što više ne angažuju modele ispod 18 godina. Kao velika luxuzna grupa daju dobar primer i drugima.
STEFAN
18.2.2022 #4 AuthorKako i nece kad su zaista sjajni!
IRINA
19.2.2022 #5 AuthorDrago mi je za oporavak modne industrije i ponovo pokretanje ovog sektora posle kovida
Anna
21.2.2022 #6 AuthorKorona je i ovu industriju stavila na led. Ali će se brzo oporaviti. Gucci je brend koji mnogo znači u modnoj industriji i prepoznatljiv je na celoj planeti.
TINA
28.2.2022 #7 AuthorSamo je dobila ono sto zasluzuje sa svojim proizvodima. Moraju takve stvari da pronadju mesto na trzistu
JANA
28.2.2022 #8 AuthorIpak je marketing ključna stvar bez obzira na ime i brend, znaju oni kako se radi.
GINKO
5.3.2022 #9 AuthorBitano je uvek da je kvalitet dobar,samo kad bi bilo pristupno nocvano svima jos bolje bi bilo.
GOCA BG
22.3.2022 #10 AuthorSjajno,opet su na sceni…