Za prisustvo na društvenim mrežama najbitnija interakcija

Vredi li Instagram profil sa milion pratilaca 5.000 evra?

BiznisHi-techInvesticijeNovacPoslovanjeZanimljivosti

25.7.2022 17:16 Autor: Stanislav Stanišić 2

Vredi li Instagram profil sa milion pratilaca 5.000 evra? Vredi li Instagram profil sa milion pratilaca 5.000 evra?
Nakon pojave oglasa na jednom portalu za prodaju biznisa, u kome se nudi Instagram profil sa milion pratilaca za 5.000 evra, stručnjak za marketing... Vredi li Instagram profil sa milion pratilaca 5.000 evra?

Nakon pojave oglasa na jednom portalu za prodaju biznisa, u kome se nudi Instagram profil sa milion pratilaca za 5.000 evra, stručnjak za marketing na društvenim mrežama Milan Maglov za Biznis.rs ocenjuje da je to niska cena jer je trud koji se uloži za dobijanje milion pratilaca zaista ogroman.

„Imate i kuću u nekom selu da kupite za 3.000 evra, ali i u gradu na dobroj lokaciji za tri miliona evra“, pravi poređenje naš sagovornik i dodaje da ova cena govori da je taj profil u prilično lošem stanju ako je neko spreman da ga proda za 5.000 evra.

Maglov podseća da je danas na različite načine moguće i kupiti pratioce, pa se pojava ovakvog oglasa može posmatrati i kao namera prodavca da višestruko zaradi u odnosu na uloženo u brojke koje samo deluju impresivno.

„Tu se javlja osnovni problem jer to nisu ljudi koji će reagovati na vaše objave proizvoda koje promovišete i prodajete. Moguće je da u Srbiji imate profil od nekoliko stotina hiljada pratilaca, a da to budu ljudi sa imenima iz Bangladeša i Indije koji zapravo ne postoje. Čak i kada prodate profil na kome je interakcija bila dobra, nakon preimenovanja se deli drugi sadržaj zbog koga se pratioci brzo povuku i on postane bezvredan“, objašnjava Maglov.

On napominje da ovo nije jedinstven slučaj prodaje Instagram profila i dodaje da je i sam dobijao pitanja o tome kako takva transakcija funkcioniše i da li ima neki profil za prodaju. Upravo zato Maglov ima jednostavan recept za kvalitetno predstavljanje na Instagramu.

„Više sam za opciju da gradite nešto od nule, pa i da imate manji broj pratilaca, a da na njih zaista možete da se oslonite i da su to pravi klijenti“, ocenjuje naš sagovornik.

Ipak, svestan je i da mnogi ne žele da idu težim putem jer poistovećuju broj pratilaca sa kredibilitetom.

„To u retkim slučajevima ima logike, odnosno kada je profil koji ste kupili slične niše kao što je vaš biznis koji želite da promovišete“, poručuje Maglov.

On smatra da je tržište digitalnog marketinga u Srbiji posle godina razvoja došlo do trenutka kada odgovara potrebama korisnika.

„Ranije biznisi nisu mnogo obraćali pažnju na svoje prisustvo na društvenim mrežama, što se promenilo sa evidentnom ekspanzijom ovog kanala komunikacije. Sada je potrebno mnogo više ulagati da biste dobili rezultate. Cena se pravi u odnosu na količinu interakcije sa sadržajem, a ne po broju pratilaca. Vrednost profila se meri po njegovom uticaju na razvoj biznisa i količini zarađenog novca“, zaključuje Maglov.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...