posledica negativnih spoljnih faktora

H&M prijavio drastičan pad operativnog profita

Firme u fokusuLifestyle

27.1.2023 16:54 Autor: Redakcija Biznis.rs 10

H&M prijavio drastičan pad operativnog profita H&M prijavio drastičan pad operativnog profita
Kompanija H&M, drugi po veličini modni proizvođač na svetu, u petak je prijavila pad operativnog profita za četvrti fiskalni kvartal veći nego što se... H&M prijavio drastičan pad operativnog profita

Kompanija H&M, drugi po veličini modni proizvođač na svetu, u petak je prijavila pad operativnog profita za četvrti fiskalni kvartal veći nego što se očekivalo, pošto je bila pogođena rastućim troškovima i slabljenjem poverenja potrošača.

Operativni profit švedske grupe za period od septembra do novembra, iznosio je 821 milion kruna (105 miliona dolara), što je pad od 87 odsto u odnosu na 6,26 milijardi kruna godinu dana ranije. Anketa analitičara Refinitiva predviđala je cifru od 3,67 milijardi kruna za taj period. Akcije su pale čak 7,9 odsto, prenosi Business Times, pozivajući se na Reuters i Bloomberg.

H&M je saopštio da je njegov manji profit u četvrtom kvartalu uglavnom posledica „negativnih spoljnih faktora, gubitka operativnog profita koji je ranije doprinela Rusija i jednokratnih troškova programa troškova i efikasnosti“.

Razmere pada su toliko velike da će investitori posumnjati u prognoze glavnog izvršnog direktora (CEO) Helene Helmerson o poboljšanju prodaje i profitabilnosti, napisao je Džejms Gržinic (James Grzinić), analitičar kompanije Jefferies.

Gigant brze mode i dalje se bori sa visokim nivoom zaliha jer njegova profitabilnost zaostaje za konkurentskom Inditek-om, vlasnikom Zare.

  • SNEZANA

    27.1.2023 #1 Author

    E ako je njima pao profit onda sta drugi da ocekuju.

    Odgovori

  • SUNCOKRET

    27.1.2023 #2 Author

    Zara uvek pravi veća sniženja i ama atraktivni i kvalitetniju garderobu pa je to možda razlog zašto ostvaruje veći profit i manji pad proizvodnje.

    Odgovori

  • GOCA BG

    27.1.2023 #3 Author

    Bas me cudi da se to njima desilo…

    Odgovori

  • STRAHINJA

    28.1.2023 #4 Author

    Zato sto im odrziva proizvodnja nije donela profit, a konkurentske kompanije prilagodjene mladjem trzistu

    Odgovori

  • Milisavka

    29.1.2023 #5 Author

    Moj omiljeni brend dok sam bila mlađa…vreme nikog ne čeka

    Odgovori

  • Ika

    29.1.2023 #6 Author

    Zato sto su pokvarili kvalitet, ne daju snizenja, nemaju razvijenu korisnicku podrsku itd. Spisak je dug

    Odgovori

  • Boba3

    29.1.2023 #7 Author

    Cudo, oni su bas poznati

    Odgovori

  • Emilija

    30.1.2023 #8 Author

    Nema,svuda se oseca .anja kupovna snaga

    Odgovori

  • Coka13

    13.2.2023 #9 Author

    Nije ništa iznenađujuće s obzirom na globalni skok cena, a pad kupovne moći.

    Odgovori

  • MALENA

    13.2.2023 #10 Author

    Baš čudno za njih! Otkud to?

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.