Prodaja alternativnih duvanskih proizvoda švedske kompanije porasla za 50 odsto

Phillip Morris povećao ponudu za otkup kompanije Swedish Match

PoslovanjeU fokusu

20.10.2022 19:56 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Phillip Morris povećao ponudu za otkup kompanije Swedish Match Phillip Morris povećao ponudu za otkup kompanije Swedish Match
Kompanija Phillip Morris International (PMI) podigla je ponudu za otkup Swedish Match, specijalizovanu za bezdimne duvanske proizvode, za skoro deset odsto. Odluka o povećanju... Phillip Morris povećao ponudu za otkup kompanije Swedish Match

Kompanija Phillip Morris International (PMI) podigla je ponudu za otkup Swedish Match, specijalizovanu za bezdimne duvanske proizvode, za skoro deset odsto.

Odluka o povećanju ponude za otkup doneta je nakon što su investicioni fondovi uvećali udeo u kompaniji Swedish Match. Grupa Elliott Management je uvećao je udeo u švedskoj kompaniji za 7,25 odsto, prenosi Financial Times, pozivajući se na podatke koje je prikupio Bloomberg.

Prvobitna ponuda, koju je švedska kompanija dobila u maju od PMI, iznosila je 106 švedskih kruna po akciji, a ciljani kapital procenjivan je na oko 176 milijardi švedskih kruna (15,7 milijardi dolara). 

Iz PMI je saopšteno da neće dalje podizati ponudu. Kako dodaju, nova ponuda predstavlja premiju od 52,5 odsto na cenu koje su akcije imale pre nego što je grupa dala prvu ponudu u maju. Akcije kompanije Swedish Match završile su trgovanje sa cenom od 110,3 švedske krune po deonici.

Generalni direktor PMI Jacek Olčak (Jacek Olczak) rekao je da nova “prvenstveno reflektuje višu neto vrednost za PMI… uzimajući u obzir kretanje valute od maja, kada je data prva ponuda u maju, do sada”.

“Verujemo da će opadanje globalne ekonomske proizvodnje, tržišta kapitala i okruženje u kome rastu kamatne stope, od trenutka kada je data prvi predlog za otkup, dodatno pojačati privlačnost revidirane ponude”, dodaje on.

Swedish Match proizvodi snus, duvanski proizvod popularan u Skandinaviji, i nikotinske vrećice za oralnu upotrebu, kategorija alternativnih duvanskih proizvoda koja beleži najbrži rast. Njen proizvod Zyn je najveći brend nikotinskih vrećica u Sjedinjenim Američkim Državama. 

Prodaja proizvoda ove kompanije u Skandinaviji i SAD prošle godine je porasla za više od 50 odsto.

  • BIJUTI27

    20.10.2022 #1 Author

    Sad je to postao kao neki trend

    Odgovori

  • SUNCOKRET

    21.10.2022 #2 Author

    Nikotinske vrećice za žvakanje? Zanimljivo nikada nisam čula da to postoji ali je nekako smešno jer draž pušenja je i u samom ritualu aq ne samo u nikotinu.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...