Brojne pretnje dolaze sa razvojem tehnologije
Hi-techManifestacijeSrbijaU fokusuVesti
16.3.2022 11:05 Autor: Stefan Petrović 10
Novi prioriteti, među kojima je usvajanje petogodišnje strategije, pružanje visokokvalitetnog servisa korisnicima, dostupnost .rs i .srb domena koja je do sada bila stoprocentna, su samo neki od daljih koraka pred novom upravom Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS).
Ovako je, obraćajući se prisutnima, predstavio dalje ciljeve i planove direktor RNIDS-a Dejan Đukić na otvaranju konferencije „Novi prioriteti“, čiji slogan govori da će ispitivati novine koje su se pojavile u domenu internet poslovanja, ali i kakve se promene već vide na horizontu, koje će ubrzo dovesti do menjanja prioriteta.
Kako je naveo, i u narednom periodu će jedan od glavnih ciljeva biti unapređenje saradnje sa lokalnom internet zajednicom, kvalitetni sadržaji koji se nude korisnicima, kao i podrška brojnim projektima.
„Savremeni vizuelni identitet je bitna stvar. Takođe, informaciona bezbednost konstatno mora da bude na vrhu – i dalje ima puno toga da se uči o njoj. Brojne pretnje idu u korak sa razvojem tehnologije“, naveo je Đurić, podsetivši na period pandemije u kojem je došlo do brojnih izazova i problema kada je reč o internet bezbednosti.
On je podsetio i da je RNIDS sarađivao sa nadležnim organima kako bi domaći internet ostao bezbedan.
Konferencija će okupiti stručnjake iz međunarodnih i domaćih kompanija među kojima su Google, Smashing magazine, Bayer, Onet, Httpool, Bangor University, Direct Media i dr, koji će podeliti svoje ekspertize, uvide i zaključke. Mnogi od njih će se po prvi put pojaviti pred našom publikom.
Predmet uvodne panel diskusije biće najznačajnije teme digitalne ekonomije iz 2021. godine, koje će izvesno i u predstojećim godinama uticati na pravac razvoja digitalne industrije.
Pročitajte još:
Pred učesnicima panela biće zadatak da razmotre kako da se digitalna industrija izbori sa izazovom pružanja relevantnog i personalizovanog korisničkog iskustva u kontekstu interneta koji se polako oprašta od kolačića (cookies), čiji korisnici postaju svesni važnosti svojih privatnih podataka, dok nova tehnološka rešenja potiskuju stara, a nude svoja preimućstva baš u zamenu za te podatke.
Panel razmatra kako se medijske agencije, oglašivači, izdavači i biznisi suočavaju sa novim okolnostima u kojima se obrela i globalna i lokalna digitalna scena.
LIMUN ŽUT
16.3.2022 #1 AuthorSve kao i tehnologija ima svoje prednosti i mane, samo je važno kako mi gledamo na sve to i gde gledamo. I naravno, dobra informisanost rešava sve.
Vockica
16.3.2022 #2 AuthorTehnologija moze sve, apsolutno sve i da stvori i da unisti, samo je bitno kako se koristi.
DANA
16.3.2022 #3 AuthorTo je neminovno šta je sve staro uništeno zbog novih tehnologija
MAJA
16.3.2022 #4 AuthorTehnologije su dobar sluga a loš gospodar
SNEZANA
16.3.2022 #5 AuthorDa u jednom danu ne stanemo…
BIJUTI27
16.3.2022 #6 AuthorSamo umeren u svemu biti..
Milovan94
16.3.2022 #7 AuthorNeće biti lako izboriti se sa svim izazovima koje donosi tehnologija
GOCA BG
16.3.2022 #8 AuthorU koje svrhe se koristi,to je bitno…
IRINA
17.3.2022 #9 AuthorNapredak i razvoje tehnologije vodi ka tome uvek
ZVE84
20.3.2022 #10 AuthorNajviše treba raditi na bezbednosti korisnika