MINISTARSTVO DRŽAVNE UPRAVE I LOKALNE UPRAVE UVELO NOVE USLUGE ZA PRIVREDU I GRAĐANE

Ministarka Obradović: Već je više od hiljadu ljudi koristilo usluge Centra za Covid-19

IntervjuIzdvajamoSrbijaU fokusuVesti

25.3.2021 11:41 Autor: Gordana Bulatović 0

Ministarka Obradović: Već je više od hiljadu ljudi koristilo usluge Centra za Covid-19 Ministarka Obradović: Već je više od hiljadu ljudi koristilo usluge Centra za Covid-19
„Privrednici i preduzetnici, kao i građani koji imaju bilo kakva pitanja vezana za ograničenja u radu koja su prouzrokovana pojačanim epidemiološkim merama mogu posetiti... Ministarka Obradović: Već je više od hiljadu ljudi koristilo usluge Centra za Covid-19

„Privrednici i preduzetnici, kao i građani koji imaju bilo kakva pitanja vezana za ograničenja u radu koja su prouzrokovana pojačanim epidemiološkim merama mogu posetiti internet stranicu Centar za Covid-19 mere koja je počela sa radom krajem prošle nedelje. Ovaj servis je namenjen, pre svega, privrednicima koji tu mogu da nađu najnovije verzije naredbi i uredbi, ali da dobiju i tačne podatke o ograničenjima vezanim za mere, sa aspekta delatnosti koju obavljaju“, kaže za portal Biznis.rs ministarka državne uprave i lokalne samouprave, Marija Obradović.

Ona dodaje da u novoformiranom centru radi četiri pravnika i jedan ekonomista koji na dnevnom nivou odgovaraju na sva postavljena pitanja i upite privrednika i građana. Odgovori se objavljuju na portalu www.inspektor.rs.

“Do danas je u centar primljeno i odgovoreno na 1.145 pitanja i upita. Cilj nam je bio da pomognemo privrednicima u razumevanju mera, sa ciljem uspostavljanja maksimalno povoljnog poslovnog okruženja u uslovima pandemije”, navodi ministarka Obradović.

Ministarka Obradović ističe i da, kada je u pitanju prijavljivanje nelegalnog rada ili okupljanja, građanima i dalje ostaje dostupan Kontakt centar republičkih inspekcija, koji radi već godinu dana, odnosno od 25. marta prošle godine.

“Građani se mogu obratiti preko telefona Kontakt centru i tu ostaviti glasovnu poruku ili poslati inspektorima mejl. Od kraja februara tu su i nove usluge, kao što je IVA ChatBot aplikacija republičkih inspekcija”, navodi ministarka Obradović.

IVA Chat aplikacija republičkih inspekcija je, inače, dostupna na veb portalu Koordinacione komisije za inspekcijski nadzor, www.inspektor.rs. U pitanju je virtuelni asistent koji, putem onlajn razgovora sa strankama, pomaže zaposlenima u Kontakt centru, a sve sa ciljem da budu izbegnuta čekanja, ali i dodatno angažovanje operatera, analitičara, kao i inspekcija, jer su obrada brojnih neadekvatnih zahteva i ponavljajući poslovi zamenjeni radom softverske aplikacije.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...