Prodaja BMW-a stagnirala u prvoj polovini godine
11.7.2024 08:29 Autor: Redakcija Biznis.rs 3
Nemački proizvođač automobila BMW je izvestio o slabim rezultatima za prvu polovinu 2024. godine, sa ukupnom prodajom od 1,2 miliona vozila u svim regionima.
Sveukupno, obim prodaje bio je za 0,1 procentni poen manji nego pre godinu dana, piše Seebiz.
Osnovni brend BMW je imao nešto bolje rezultate sa 1,1 milion prodatih automobila i rastom od 2,3 odsto. Podružnice Mini i Rolls-Royce oslabile su sa padom od 18,7 odsto na 114.000 automobila i 11,4 odsto na 2.819 automobila.
Rezultati su bili nešto bolji za čisto električne automobile. Prodaja širom grupe porasla je za skoro četvrtinu na više od 190.000 jedinica, a za više od trećine kod ključnog BMW brenda.
Međutim, rezultati su bili znatno slabiji nego prethodne godine. U 2023. BMW je prijavio rast od skoro tri četvrtine za potpuno električna vozila.
Posmatrajući različite regione sveta, najnovije brojke nisu proizvele nikakve veće anomalije. Prodaja je blago opala u Nemačkoj i Aziji, uključujući Kinu, dok su Evropa i SAD zabeležile mali porast.
Poslovanje grupe se i dalje može pozitivno oceniti „u izazovnom tržišnom okruženju“, rekao je direktor prodaje Johan Goler (Jochen Goller).
Pročitajte još:
„U prvih šest meseci ove godine uspeli smo da ostvarimo dvocifren rast sa potpuno električnim vozilima i modelima iz višeg premijum segmenta“, rekao je Goler.
Manja
11.7.2024 #1 AuthorMalo stagnira, malo raste… i tako u krug
JANA
14.7.2024 #2 AuthorUpravo tako, ništa strašno za njih ipak su jaki i ostaće jaki
Grocka
14.7.2024 #3 AuthorBas cudno