U procesu digitalizacije u građevinarstvu prednjače velike kompanije

Rekonstrukcija Sava Centra uz savremene digitalne alate

BiznisInovacijeInvesticijeNekretninePreduzetnikSrbijaSvetVesti

14.12.2021 12:52 Autor: Stanislav Stanišić 0

Rekonstrukcija Sava Centra uz savremene digitalne alate Rekonstrukcija Sava Centra uz savremene digitalne alate
Digitalizacija je već neko vreme prisutna u građevinskoj industriji širom sveta, gde, kao i u drugim granama industrije, doprinosi istovremeno olakšavanju svakodnevnog poslovanja, uštedama... Rekonstrukcija Sava Centra uz savremene digitalne alate

Digitalizacija je već neko vreme prisutna u građevinskoj industriji širom sveta, gde, kao i u drugim granama industrije, doprinosi istovremeno olakšavanju svakodnevnog poslovanja, uštedama i efikasnijem upravljanju.

„Prema nedavno objavljenom istraživanju o stepenu digitalizacije građevinskih kompanija u Srbiji, skoro 74 odsto firmi još uvek koristi tradicionalne tehnologije za komunikaciju i izradu projekata, dok se više od trećine u svom poslovanju oslanja samo na olovku i papir. Ipak, isto istraživanje pokazalo je i da je 76 odsto ispitanika iz građevinskog sektora spremno da koristi digitalne tehnologije u budućnosti, od čega velika većina očekuje da će im one pre svega pomoći u poboljšanju efikasnosti i boljoj komunikaciji“, prenosi rezultate istraživanja za Biznis.rs Bojan Petković, regionalni direktor kompanije PlanRadar za Jugoistočnu Evropu.

Iako savremeni digitalni alati za građevinsku industriju omogućavaju efikasnu primenu i na manjim projektima, činjenica je da u procesu digitalizacije prednjače velike kompanije.

Aplikaciju PlanRadar, namenjenu komunikaciji i praćenju nedostataka na građevinskim i projektima održavanja nekretnina u ovom trenutku u svetu koristi više od 13.000 korisnika iz 55 država širom sveta, a među najpoznatijim imenima su i Strabag, Porr, CBRE, Siemens, Vinci, Rewe i Cushman & Wakefield.

Kada je reč o Srbiji, broj korisnika PlanRadara takođe raste, a među najznačajnijima svakako je i kompanija Delta Real Estate, jedna je od vodećih regionalnih kompanija u oblasti nekretnina koja je za digitalno praćenje izgradnje na svojim projektima izabrala PlanRadar. Najvažniji investicioni projekti Delta Real Estate-a su izgradnja hotela, poslovnih prostora i šoping-molova. Proteklih godina inženjerski tim ove kompanije prepoznao je prednosti koje nudi PlanRadar.

Prvobitno su ovaj softver primenili na izgradnji Hotela Indigo u centru Beograda, da bi potom savremeno rešenje upotrebili na projektu šoping-mola Delta Planet Niš, ali i na izgradnji nove poslovne zgrade Delta House, koja je sedišta kompanije Delta Holding.

PlanRadar

Nakon uspešne realizacije dosadašnjih projekata PlanRadar će uskoro svoju primenu pronaći i u novom biznisu ove poznate kompanije. Naime, kompanije Delta Real Estate je kupovinom Sava centra, najvećeg kongresnog centra u ovom delu Evrope, proširila svoj portfolio i usvojila jasne ciljeve za renoviranje objekta koji se prostire na skoro 100.000 m².  Kako bi olakšali komunikaciju unutar tima, ali i sa izvođačima, na ovako velikom gradilištu plan kompanije je da ponovo upotrebi softver koji će im olakšati taj posao.

„Utvrdili smo da je PlanRadar jedna velika baza podataka u kojoj možete pronaći sve informacije sa terena. Pruža nam mogućnost da jako brzo obradimo podatke iz projektne dokumentacije, kao i da u svakom trenutku, na bilo kom mestu, znamo ko je za šta odgovoran, koji je stepen realizacije, proverimo rokove i fotodokumentaciju koja sve to prati, a najvažnije je što značajno štedimo vreme za formiranje izveštaja. Smatramo da su to veliki benefiti softvera PlanRadar i iz tog razloga je on očekivano rešenje u našem daljem poslovanju“, saopštili su iz Delta Real Estate.

„Veliko nam je zadovoljstvo što su korisnici zadovoljni PlanRadar aplikacijom, kao i da vidimo da je koriste na više projekata istovremeno. Trudimo se da uvek izađemo u susret zahtevima korisnika, i istovremeno radimo na unapređenju aplikacije kako bi omogućili još efikasnije povezivanje između svih učesnika na građevinskim projektima i razmenu informacija“, naveo je Petković iz PlanRadar-a.

Prema izjavama korisnika, ušteda vremena korišćenjem PlanRadar aplikacije iznosi oko sedam sati sedmično po korisniku, pre svega na aktivnostima upravljanja dokumentacijom i komunikacije, što dalje vodi do uvećanja produktivnosti, snižavanja troškova arhiviranja papirnih nacrta, smanjenja grešaka, boljeg poštovanja postavljenih rokova, kao i bolje procene i planiranja troškova.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...