skočila potražnja, kompanija poboljšava interakciju s kupcima

Saab povećao prodaju letelica za 15 odsto

Firme u fokusuSvetU fokusuVesti

21.7.2021 19:10 Autor: Miljan Paunović 0

Saab povećao prodaju letelica za 15 odsto Saab povećao prodaju letelica za 15 odsto
Švedska vazduhoplovna i bezbednosna kompanija Saab, najpoznatija kao proizvođač lovaca Gripen, povećala je prodaju za 15 odsto u drugom kvartalu 2021. godine. Kompanija je... Saab povećao prodaju letelica za 15 odsto

Švedska vazduhoplovna i bezbednosna kompanija Saab, najpoznatija kao proizvođač lovaca Gripen, povećala je prodaju za 15 odsto u drugom kvartalu 2021. godine. Kompanija je takođe udvostručila izglede za rast prodaje za celu godinu na 10 odsto.

„Aktivnost na odbrambenom tržištu i dalje je bila povoljna u drugom kvartalu, a potražnja na našim glavnim tržištima i dalje je dobra. To pogoduje Saabovom rastu i na međunarodnom i nacionalnom nivou“, rekao je Mikael Johanson (Micael Johansson), predsednik i izvršni direktor Saaba.

Investitori su pozitivno reagovali na izveštaj i akcije Saaba porasle su u sredu za 11 odsto na Stokholmskoj berzi, piše Capital.com.

U drugom kvartalu, Saab je primio nove narudžbine u vrednosti od 9,9 milijardi švedskih kruna (1,14 milijarde dolara), što je sedam odsto više u poređenju sa istim kvartalom prošle godine, te je to dobra osnova za rast u budućem periodu.

Organska prodaja porasla je za 15 odsto u tromesečju, vođena visokim nivoom aktivnosti i isporukama u odbrambenim projektima, jer je pet od šest poslovnih područja pokazalo veći obim.

U prvoj polovini stopa rasta prodaje bila je 14 odsto na 19,2 milijarde švedskih kruna, što je navelo kompaniju da poveća svoje izglede za celu godinu na povećanje prodaje od 10 procenata u odnosu na dugoročni cilj od pet odsto.

Saab je takođe zabeležio porast EBITDA za 19 odsto u drugom kvartalu i 18 procenata u prvom polugodištu. U međuvremenu, operativni profit (EBIT) povećao se za 10 odsto, a marža je iznosila 7,1 procenat.

Od 1. jula ove godine, Saab je takođe primenio novu organizacionu strukturu smanjujući broj poslovnih područja sa šest na četiri oblasti.

„Cilj je poboljšati efikasnost u našem poslovanju uklanjanjem internih interfejsa, podstaći sinergije u poslovanju i poboljšati interakciju sa kupcima“, rekao je izvršni direktor Saaba.

Tokom prve polovine godine, kompanija je takođe sprovela projekat za identifikovanje i određivanje prioriteta za rizike i mogućnosti povezane sa klimom širom grupe., piše Capital.com.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...