Kako je unapređenje aplikacije uticalo na rezultate u našoj zemlji

Kompanije u Srbiji rado koriste opciju Viber za biznis

BiznisSrbija

24.1.2024 16:48 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Kompanije u Srbiji rado koriste opciju Viber za biznis Kompanije u Srbiji rado koriste opciju Viber za biznis
Rakuten Viber je 2023. osvežio svoj korisnički interfejs. Sa ažuriranim interfejsom, aplikacija je zabeležila porast poslatih poruka, obeležavajući treću godinu zaredom da je razmena... Kompanije u Srbiji rado koriste opciju Viber za biznis

Rakuten Viber je 2023. osvežio svoj korisnički interfejs. Sa ažuriranim interfejsom, aplikacija je zabeležila porast poslatih poruka, obeležavajući treću godinu zaredom da je razmena poruka najčešći izbor komunikacije za srpske korisnike. Broj učesnika grupnog ćaskanja takođe se povećao treću godinu zaredom sa više ljudi koji se aktivno pridružuju i doprinose diskusijama.

Porodične i školske grupe su među najaktivnijima, saopštila je kompanija.

Sa stopom penetracije pametnih telefona od 97 odsto, Srbija je, na osnovu internih podataka kompanije, zadržala jednu od vodećih pozicija u predstavljanju novih proizvoda kompanije.

Prošle godine aplikacija je takođe pokrenula pretražive poslovne naloge, omogućavajući korisnicima da otkriju različite biznise i pronađu sve potrebne informacije o njima na jednom mestu. Novi poslovni nalozi proširili su ekosistem Viber za biznis koji se trenutno sastoji od rešenja za oglašavanje (oglasi, brendirani stikeri i objektivi) i bogatih rešenja za razmenu poslovnih poruka (poslovne poruke i čet-botovi).

Sa rastom broja prikaza oglasa od 25 odsto iz godine u godinu, brendovi u Srbiji su preko Viber biznis opcije prošle godine postali vidljiviji u aplikaciji. Isporučene poslovne poruke za komunikaciju 1-2-1 brend-korisnik porasle su za 39 osdto u odnosu na prethodnu godinu. Posebno, konverzacijske poruke za podršku oko prodaje, prikupljanje povratnih informacija kupaca i još mnogo toga, porasle su više od pet puta u odnosu na prethodnu godinu, saopšteno je.

Transakcione poruke, kao što su obaveštenja o transakcijama i jednokratne lozinke, porasle su za 83 odsto u odnosu na isti period prethodne godine, a promotivne poruke, kao što su specijalne ponude i ponude, porasle su za 27 odsto u odnosu na 2022.

U 2023. Rakuten Viber je ojačao svoj ekosistem tzv. superaplikacije uvođenjem dodatnih usluga koje pokreću veliki brendovi. Među zapaženim partnerstvima bila je integracija nagrađivanog AI asistenta po imenu Kuki. Kuki čet-bot na Viberu ima više od 720.000 jedinstvenih pretplatnika koji su generisali više od 21,7 miliona poruka, a Srbija je jedna od prve četiri zemlje na svetu po broju pretplatnika.

Još jedan istaknuti korak u vezi sa veštačkom inteligencijom bilo je lansiranje ChatGPT AI Bota u aplikaciji za razmenu poruka.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...