Saradnja Wolt Marketa i projekta "Velika mala privreda"

Mali proizvođači u online supermarketu – nova prilika za izlazak na tržišta velikih gradova

Moja firmaPoslovanjeSrbija

21.7.2023 12:08 Autor: Milica Rilak 8

Mali proizvođači u online supermarketu – nova prilika za izlazak na tržišta velikih gradova Mali proizvođači u online supermarketu – nova prilika za izlazak na tržišta velikih gradova
Društvene mreže preplavljene su pozivima građanima da kupuju direktno od malih domaćih proizvođača hrane, a odnedavno funkcionišu dve platforme koje olakšavaju kontakt između kupaca... Mali proizvođači u online supermarketu – nova prilika za izlazak na tržišta velikih gradova

Društvene mreže preplavljene su pozivima građanima da kupuju direktno od malih domaćih proizvođača hrane, a odnedavno funkcionišu dve platforme koje olakšavaju kontakt između kupaca i proizvođača – Mlekomap i Spasimovocare.com.

Za razliku od tih platformi, koje su zamišljene kao hitna pomoć onima koji su se suočili sa preniskim otkupnim cenama ili iznenadnim prekidom saradnje sa otkupljivačima, Wolt Market pokrenuo je program „velikiMALI“ koji nudi besplatno ulistavanje robe malih proizvođača u njihove virtuelne samoposluge. O detaljima programa za Biznis.rs govore category menadžeri u Wolt Marketu Radmila Matković i Hamza Paljevac.

Za učešće u programu, kako ističu naši sagovornici, mogu da se prijave mali proizvođači svežih i pakovanih prehrambenih proizvoda, ali i oni koji imaju proizvode iz neprehrambenih kategorija – organsku kozmetiku, proizvode od vune, suplemente i slično.

Takođe, program je otvoren za prijave malih proizvođača iz svih krajeva Srbije, ali je želja da pre svega podrže potencijalne dobavljače iz južnih krajeva Srbije, kako bi svoje proizvode plasirali na razvijena tržišta Beograda i Novog Sada.

„Ograničenja u broju prijavljenih ne postoje, vrlo rado ćemo razmotriti sve ponude koje nam budu pristizale“, kažu za Biznis.rs.

Put do ulistavanja na Wolt Market počinje podnošenjem prijave, zatim sledi uspostavljanje komunikacije sa potencijalnim dobavljačem, ugovaranje sastanka, pregled i analiza ponude i selekcija asortimana koju prati ulistavanje proizvoda i potpisivanje ugovora o komercijalnoj saradnji, da bi potom usledile prve porudžbine i isporuke.

Radmila Matković i Hamza Paljevac / Izvor: Program velikiMALI

Matković i Paljevac ocenjuju da se ulistavanjem artikala u Wolt markete obezbeđuje velika vidljivost proizvoda, pošto veliki broj potrošača svakodnevno dolazi na Wolt aplikaciju.

Najveću prednost takve vrste plasmana i korist za budućeg dobavljača vide u tome da kupljene proizvode potrošač dobija na adresu u roku od 30 minuta.

„Kada je reč o veličini tržišta na koje mogu da računaju oni koji se prijave za program ‘velikiMALI’, trenutno sa naše četiri radnje u Beogradu i jednom u Novom Sadu pokrivamo ta dva grada u celini po pitanju dostave. U narednom periodu nam je plan da otvorimo još jedan objekat u Nišu, čime bi pokrili i tržište tog grada“, dodaju naši sagovornici.

Naglašavaju takođe da će proizvodi koje odaberu tokom kampanje ‘velikiMALI’ biti besplatno ulistani u Wolt Markete.

„Pored toga, obezbedićemo marketinšku podršku kako bi unapredili njihovu prodaju. Sa strane dobavljača nema nikakvih troškova, izuzev da obezbede kontinuiranu distribuciju do naših marketa“, preciziraju Matković i Paljevac za Biznis.rs.

Program „velikiMALI“ sprovodi se uz podršku projekta „Velika mala privreda“ koji finansira USAID, a realizuje ACDI/VOCA. Do sada je održana infosesija u Novom Pazaru, a najavljeno je da će tokom naredna dva meseca slični događaji biti organizovani i u Leskovcu, Boru i Kruševcu, kako bi se što više proizvođača uključilo u program.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...