Rok za izradu tehničke dokumentacije 60 dana od uvođenja u posao

Na tenderu za izgradnju podvožnjaka ispod pruge na Novom Beogradu pobedio petočlani konzorcijum

BiznisInfrastrukturaSrbija

28.11.2023 08:11 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Na tenderu za izgradnju podvožnjaka ispod pruge na Novom Beogradu pobedio petočlani konzorcijum Na tenderu za izgradnju podvožnjaka ispod pruge na Novom Beogradu pobedio petočlani konzorcijum
Predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić najavio je da će se obratiti medijima povodom početka izgradnje saobraćajne veze ispod železničkog koridora koja će... Na tenderu za izgradnju podvožnjaka ispod pruge na Novom Beogradu pobedio petočlani konzorcijum

Predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić najavio je da će se obratiti medijima povodom početka izgradnje saobraćajne veze ispod železničkog koridora koja će povezivati dve strane Bulevara umetnosti.

Kako se može videti iz tenderske dokumentacije, ovaj posao je konačno dodeljen konzorcijumu ponuđača u kome su Saobraćajni institut CIP doo, Ras inženjering niskogradnja doo, Novkol ad, Montprojekt doo i Starting doo, objavila je eKapija.

Vrednost ugovora sa PDV-om je nešto manja od milijardu dinara.

Drugu ponudu na nedavno završenom tenderu za ovaj posao, kako se može videti, bio je podneo hrvatsko-makedonsko-srpski konzorcijum.

Kada je reč o projektu izgradnje, u tehničkoj dokumentaciji je naznačeno da je cilj poboljšanje funkcionalnosti saobraćaja na Novom Beogradu.

Predviđena je izgradnja saobraćajnice kroz postojeći nasip trupa železničke pruge kako bi se povezale postojeće saobraćajnice sa leve i desne strane pruge izgradnjom podvožnjaka – ističe se u dokumentaciji.

Postojeća pruga ima dva koloseka, ali se navodi da je potrebno projektovati podvožnjak za četvorokolosečni saobraćaj tako da se ostavi prostor za izgradnju po još jednog koloseka sa svake strane postojećih.

Ukupan rok za izradu tehničke dokumentacije od dana uvođenja u posao je, kako je pojašnjeno, 60 dana i ne može se produžavati inače će, kako je naglašeno, uslediti raskid ugovora.

Rok za izvođenje radova je 450 dana od dana uvođenja u posao, što, kada se sve sabere znači da se okončanje sveg ovog posla ne može očekivati pre 2025. godine. Ovaj rok obuhvata i rok za izradu Projekta izvedenog objekta.

Između ostalog naglašeno je i da tehnologija izvođenja radova treba da omogući nesmetano odvijanja železničkog saobraćaja na oba koloseka tokom trajanja svih radova. To znači da ne sme da se dovede u pitanje odvijanje saobraćaja brzom prugom, odnosno gradskom železnicom.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.