Ontôpo – gastronomska platforma čiji je cilj poboljšanje poslovanja domaćih restorana
Firme u fokusuHi-techInovacijePoslovanjeSrbija
21.4.2024 14:22 Autor: Milica Rilak 11
Gost koji je prvi put rezervisao sto u restoranu preko Ontôpo-a u 90 odsto slučajeva ponovo se vraća, kaže za Biznis.rs Predrag Stanojević, menadžer beogradskog tima gastronomske platforme koja je nastala u Tel Avivu.
Zahvaljujući tako ohrabrujućim podacima nadaju se da će beogradski tim sa osam porasti na 20 ljudi do kraja godine, dok su naš glavni grad strateški izabrali kao centar (hub) za nastup na tržištima regiona, a u planu su Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Severna Makedonija, Crna Gora, Mađarska, Rumunija i Grčka.
Ontôpo je na domaćem tržištu prisutan tačno godinu dana – dovoljno da među korisnike ubroje poznate prestoničke restorane poput Smokvice, Barrel House ili novootvorenog Jamie’s Italian.
Inovativna gastronomska platforma omogućava posetiocima da u nekoliko lakih i brzih koraka rezervišu sto u odabranom restoranu ili baru, dok ih automatski čeka povratni odgovor o potvrdi.
„Sa nama su sigurni da ih željeni sto čeka“, ističe Stanojević, ali i naglašava da su usluge koje nude daleko šire i da podrazumevaju sisteme za dinamičko upravljanje rezervacijama, sprovođenje efikasnih marketinških kampanja i dostupnost najsavremenijih alatki čiji je cilj maksimizacija efikasnosti i poboljšanje poslovnih rezultata ugostiteljskih objekata.
Širenje Ontôpo platforme na tržišta kao što su Kalifornija, Rumunija, Izrael i Srbija, prema njegovim rečima, govori o posvećenosti te kompanije da dopre do različitih kultura i geografskih sredina, kao i o želji da uvedu tehnološku revoluciju i unaprede rad svakog ugostiteljskog objekta.
„Uključivanje Srbije je rezultat prepoznavanja bogate gastronomske tradicije, autentičnosti i raznolikosti hrane koju Srbija nudi, ali i posvećenosti i razvijenosti ugostiteljske scene koja ni po čemu ne zaostaje za drugima“, ističe Stanojević.
Prvih godinu dana poslovanja u Srbiji naziva inspirativnim, uzbudljivim, ali i zahtevnim.
„Oduševljeni smo prijemom, broj naših partnera kontinuirano raste i vidimo da postoji potreba rešavanja različitih problema sa kojima se ugostitelji susreću – od optimizacije rezervacionog procesa i iskorišćenosti kapaciteta, do podizanja operativne izvrsnosti na viši nivo, kao i samog povećanja online prisustva i komuniciranja sa željenom publikom“, daje nam „presek stanja“ domaće ugostiteljske scene iz njihovog ugla.
Primećuju, kako kaže, i rastući trend među Beograđanima, gde gosti sve više traže autentične gastronomske doživljaje i teže drugačijem iskustvu.
„Zato je jako važno imati adekvatnu ponudu restorana koji odgovaraju njihovim preferencijama. Beograd, svakako, ima dinamičnu gastronomsku scenu koja je u konstantnom razvoju, pogotovo poslednjih godina, a Beograđani vole da eksperimentišu i rado prihvataju inovacije pa je odziv odličan. Smatramo da je važno ponuditi kvalitetnu uslugu i da reakcija neće izostati“, kaže Stanojević.
Na naše pitanje o konkurenciji u niši koju su odabrali kada je reč o Beogradu kaže da su konkurenti prisutni – i to od svetski poznatih aplikacija, kao što su Open Table, eat i sličnih, do nekoliko domaćih igrača.
„To svedoči o zahtevu tržišta i same industrije za određenim rešenjima. Ono po čemu je Ontôpo karakterističan jeste sveobuhvatno, zaokruženo rešenje koje je u potpunosti prilagođeno lokalnom tržištu, zaključno sa prisustvom lokalnog tima. Ontôpo svakom klijentu – ugostiteljskom objektu – kreira sistem po meri, u skladu sa njihovim zahtevima i apsolutno smo usmereni na rešavanje problema koji su ‘kamen spoticanja’ u poslu“, kaže Stanojević.
Rezultati takvog pristupa su, kako ističe, to što klijenti jako brzo usvoje sistem i postanu svesni njegovih benefita, dok posebno ohrabruju podaci o ponovnom dolasku gosta u objekat.
„Gost koji je prvi put izvršio rezervaciju preko Ontôpo-a – motivisan pouzdanošću, jednostavnošću i brzinom procesa rezervacije – u 90 odsto slučajeva ponovo se vraća u taj restoran“, ponosan je Stanojević.
Pročitajte još:
Startap Ontôpo je nastao u izraelskom Tel Avivu 2015. godine, a beogradski tim u ovom trenutku broji osam članova i još nekoliko eksternih saradnika.
„Osim menadžmenta, imamo ljude zadužene za prodaju, account (akaunt), odnosno tim za upravljanje uspehom klijenata i naravno, tim korisničke podrške. Aspiracija je da do kraja 2024. godine tim broji 20 stalnih članova“, rekao nam je Stanojević.
Beograd su, poručuje, zbog svojih komparativnih prednosti strateški izabrali da bude hub odakle će Ontôpo istupiti na tržištima u regionu – a u planu su Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Severna Makedonija, Crna Gora, Mađarska, Rumunija i Grčka.
HANA
21.4.2024 #1 AuthorDobra podrška, korisno.
BLIZANAC
21.4.2024 #2 AuthorDanas je digitalizacija veoma bitna i u ugostiteljstvu
MASVIDAL
21.4.2024 #3 AuthorBravo za dizajnere
JEKSICA25
21.4.2024 #4 AuthorSve pohvale 👏🏻
SLAVICA
21.4.2024 #5 AuthorMozda i bespotrebna aplikacija
VALERIJA
21.4.2024 #6 AuthorSuper je strvar kako ne bi bila izneverena očekivanja.
LAV
21.4.2024 #7 AuthorDigitalizacija nasla primenu i u ugostiteljstvu, bravo.
NATI
21.4.2024 #8 AuthorOdlicna za strance
DOBRILA
22.4.2024 #9 AuthorSuper je ovo
gagica
28.4.2024 #10 AuthorZaista korisno
77
14.5.2024 #11 AuthorTo mozes i telefonom,prodavci magle