Akcije Netflixa uzletele blizu rekorda
BerzaPoslovanjeSvetZanimljivosti
22.6.2024 18:12 Autor: Redakcija Biznis.rs 11
Netflix (NFLX) se približava najvišem nivou vrednosti akcija svih vremena, koji je postigao u novembru 2021. godine, dok investitori pozdravljaju prodor kompanije u sport, a taj njen sektor podržan oglasima nastavlja da jača.
Netflix je nedavno dobio prava na streaming za dve NFL utakmice koje će se emitovati na Božić, kao deo ugovora za tri sezone. Kompanija je takođe rekla oglašivačima, na svom prvom predstavljanju u maju, da je njen oglasni nivo dostigao 40 miliona mesečno aktivnih korisnika globalno, što je značajan skok u odnosu na 15 miliona korisnika koje je kompanija otkrila u novembru i povećanje od 35 miliona korisnika u poređenju sa istim periodom prošle godine, piše SEEbiz.
Ovaj rast dolazi jer je Netflix povećao cene svojih pretplata bez oglasa u pokušaju da privuče više korisnika na svoju ponudu podržanu oglasima.
Netflixovo suzbijanje deljenja lozinki takođe je podiglo rast prihoda i povećalo ukupnu bazu pretplatnika platforme, sa još više od devet miliona korisnika dodatih u prvom kvartalu.
U petak se akcijama trgovalo na oko 685 dolara. Akcije su 17. novembra 2021. završile na rekordnoj visini od 691,69 dolara.
Akcije Netflixa porasle su oko 40 odsto od početka godine, ali to nije bio sasvim lak put. U aprilu je kompanija rekla da će prestati da izveštava o brojevima pretplatnika početkom sledeće godine, što je izazvalo zabrinutost oko dugoročnog rasta korisničke baze i dovelo do pada akcija.
Ipak, neki analitičari sa Wall Streeta pohvalili su nedavne poteze kompanije da podstakne rast prihoda, a analitičarka Needhama Laura Martin ponovila je svoju ocenu i ciljnu cenu od 700 dolara u novoj belešci objavljenoj u ponedeljak.
Pročitajte još:
Ona je rekla da je optimistična u vezi sa globalnom razmerom kompanije i nedavnim povećanjem cena njene premium ponude, zajedno sa mogućnošću povezivanja sa drugim uslugama, kako bi se smanjio odlazak korisnika ili otkazivanje pretplatničkih planova.
Analitičarka je dodala da predviđa daljnje ubrzanje prihoda zbog oglašavanja, koje bi takođe trebalo povećati marže.
HANA
23.6.2024 #1 AuthorOčekivano.
Najtraženiji trenutno, ne znam osobu koja nema njih.
ZVONČICA
23.6.2024 #2 AuthorSvi ih imamo
BLIZANAC
23.6.2024 #3 AuthorBilo je očekivano da će do toga doći
DUCA
23.6.2024 #4 AuthorOčekivano, skoro svi ga imaju.
JEKSICA25
23.6.2024 #5 AuthorOcekivano
ŽIZI
23.6.2024 #6 AuthorTo je skroz ok
LAV
23.6.2024 #7 AuthorNekako je Netflix sastavni deo skoro svakog doma, mozda vise u nekom zimskom periodu ali i sada je neizostavan
SHALIMAR
23.6.2024 #8 AuthorNeprikosnoveni su…
Faith
23.6.2024 #9 AuthorBas su dosta skocili poslednjih par godina
Boba321
23.6.2024 #10 AuthorBravo za Netflix, ipak su najbolji
ELLA
24.6.2024 #11 AuthorNetflix je cudo danasnjice