Luve: Bezvremenost i održivost idu zajedno

Izvršni direktor modne kuće Ralph Lauren o izazovima u modnoj industriji

LifestyleLuksuzSvet

21.8.2023 12:28 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Izvršni direktor modne kuće Ralph Lauren o izazovima u modnoj industriji Izvršni direktor modne kuće Ralph Lauren o izazovima u modnoj industriji
Na čelu modne kuće Ralph Lauren, izvršni direktor Patris Luve (Patrice Louvet) kreće se kroz izazove koje savremeno doba nameće modnoj industriji. Luve donosi... Izvršni direktor modne kuće Ralph Lauren o izazovima u modnoj industriji

Na čelu modne kuće Ralph Lauren, izvršni direktor Patris Luve (Patrice Louvet) kreće se kroz izazove koje savremeno doba nameće modnoj industriji. Luve donosi drugačiju perspektivu, jer njegov karijerni put nije imao veze sa svetom mode. Pre nego što se pridružio modnoj kući Ralph Lauren, bio je izvršni direktor kompanije Procter & Gamble.

U nedavnom intrevjuu za Bloomberg TV Luve se osvrnuo na pitanje održivosti o kojem, prema njegovim rečima, mnogo razmišlja.

„Bezvremenost i održivost idu zajedno. Ne možete očekivati da budete bezvremeni, ako smo ostali bez resursa. Dakle, za mene održivost nije sporedna aktivnost, nije reakcija na spoljni pritisak. To je suština onoga ko smo, za šta se zalažemo. I u velikoj meri, radi se o tome da naše poslovanje bude spremno za budućnost”, rekao je Luve za Bloomberg TV.

„Održivost je i pitanje kojim se sve više bave mladi potrošači. Njih ne zanima samo kakav profit ostvarujete, već šta činite za planetu i šta radite drugačije. Investitori, posebno u Evropi, sve više vrednuju ono što radite u održivosti. Mnogi naši partneri imaju očekivanja u pogledu održivosti”, rekao je Luve.

Drugo veoma bitno savremeno pitanje je prisutnost u metaverzumu.

„Medijski naslovi su krenuli dalje, ali potrošač nije, što je veoma interesantno. Ulažemo u metaverzum. Želimo da budemo tamo gde je naš potrošač. I tu je mlađa populacija”, kaže Luve.

Direktor čuvene kompanije se osvrnuo i na njen portfolio koji nije modno orijentisan. Priznaje da postoji trend da se za šefove i direktore postavljaju ljudi sa iskustvom prodaje robe široke potrošnje.

Ono što ljudi iz industrije robe široke potrošnje donose je veći fokus na razumevanje potrošača u ovom momentu. Uspeh dolazi kada se vizija dizajnera i potrebe kupaca spoje. Postoji element intuicije koji treba zaštititi, ali se može dopuniti podacima”, rekao je Luve.

Na pitanje da li voli da rizikuje, on je odgovorio da nije sklon riziku, ali veruje u inovacije, eksperimentisanje i isprobavanje novih stvari.

„Volim taj momenat kada treba da probate nešto novo i opet morate da učite”, rekao je Luve.

Na pitanje kakav je vođa, Luve odgovara da je slušalac. „Postoji sjajan citat jednog grčkog filozofa da imamo dva uha i jedna usta. To je tako sa razlogom”, konstatuje izvršni direktor kompanije Ralph Lauren.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.