nova strategija do 2026.

Toyota najavila prodaju 1,5 miliona e-vozila godišnje

AutomobiliFirme u fokusuLifestyleSvet

7.4.2023 18:24 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

Toyota najavila prodaju 1,5 miliona e-vozila godišnje Toyota najavila prodaju 1,5 miliona e-vozila godišnje
Novi izvršni direktor Toyota Motor Kodži Sato (Koji Sato) otkrio je dugo očekivani plan za elektrifikaciju asortimana vozila tokom svoje prve konferencije za novinare,... Toyota najavila prodaju 1,5 miliona e-vozila godišnje

Novi izvršni direktor Toyota Motor Kodži Sato (Koji Sato) otkrio je dugo očekivani plan za elektrifikaciju asortimana vozila tokom svoje prve konferencije za novinare, ali nije želeo da iznese konkretne korake o tome kako će kompanija tačno parirati svojim rivalima za električna vozila (EV) u inostranstvu.

Japanski proizvođač automobila, koji sebe često opisuje kao kompaniju za mobilnost čija je želja da promeni budućnost automobila, saopštio je u petak da će predstaviti 10 novih EV modela do 2026. i prodavati 1,5 miliona električnih vozila na baterije godišnje. Istovremeno jačaće hibride i plug-in hibride kako bi ispoštovali svoje obećanje da će prepoloviti emisije do 2035. godine i postali ugljen-dioksid neutralni do 2050. godine.

„Prvo moramo da počnemo sa elektrifikacijom“, rekao je Sato u svom prvom javnom nastupu otkako je postao izvršni direktor i predsednik 1. aprila. Ipak, nije u potpunosti prihvatio 100 odsto električnu budućnost kao što su to učinili mnogi drugi proizvođači automobila, što se videlo u toku prezentacije na nekoliko slajdova.

Na razvijenim tržištima, Toyota planira da poboljša performanse svoje bZ serije električnih vozila i u Severnoj Americi, da do 2025. godine ima lokalno proizvedeni SUV sa baterijama, kao i da poveća proizvodnju baterija.

U Kini, planira da doda dva lokalno razvijena električna modela do 2024. godine, a u ostatku Aziji ova auto-kompanija će se takođe fokusirati na kamione za baterije i kompaktne električne automobile.

Kao najveći svetski proizvođač automobila sa oko 370.000 zaposlenih širom sveta i najveći poslodavac u Japanu, dekarbonizacija Toyote je ključna za misiju ove ostrvske države, odnosno smanjenja emisija, postepenog ukidanja fosilnih goriva i ublažavanja klimatskih promena.

Na konferenciji je bilo uočljivo da se Toyota trudi, da iako vidi ugljenik kao neprijatelja, ne ostavi nikoga iza sebe gradeći zelenu budućnost.

  • SHALIMAR

    8.4.2023 #1 Author

    Velika je konkurencija na trzistu,novi direktor ima veliki izazov da ispuni zadatak…

    Odgovori

  • MAJA

    9.4.2023 #2 Author

    Verovatno ce to i ostvariti

    Odgovori

  • MAJA

    9.4.2023 #3 Author

    Sigurno ce uložiti mnogo da postignu željenu poziciju na trzistu

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.