Ubuduće odgovori građanima o rešenju problema pisanim putem
24.7.2021 12:32 Autor: Miljan Paunović
Građani će ubuduće na sva pitanja i probleme iz nadležnosti Ministarstva rudarstva i energetike, ali i ona koja su u nadležnosti drugih ministarstava, lokalnih samouprava ili javnih preduzeća, odgovore dobiti pisanim putem.
To je poručila ministarka rudarstva i energetike Zorana Mihajlović u Vranju, koja je danas razgovarala sa građanima o problemima vezanim za napajanje električnom energijom, zaposlenje i komunalne probleme i naglasila da iskustvo pokazuje da 90 odsto pitanja na taj način može biti rešeno, preneo je Tanjug.
Podsetila je da je prijem građana u Vranju nešto što je njen tim organizovao prvi put još dok je vodila Ministarstvo energetike, razvoja i zaštite životne sredine, a nastavljeno je i u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
„I sada smo krenuli iz Vranja. Ovu praksu nastavljamo i u drugim gradovima, malim i velikim, jer su svi važni, bez obzira na broj stanovnika, jer želimo da čujemo probleme ljudi. Sledeći prijem biće u Užicu, nakon toga u Zaječaru i biće, kao i sada, prisutni državni sekretari, pomoćnici, predstavnici EPS-a, EMS-a, “Elektrodistribucije Srbije“, “Srbijagasa““, rekla je ona.
Potpredsednica vlade rekla je da svi zainteresovani koji su želeli da iznesu problem, a nisu došli na prijem, mogu da dostave dokumenta ministarstvu.
„Iskustvo kaže da smo ranije uspevali da rešimo oko 90 odsto problema koje su nam građani saopštavali u direktnom razgovoru. Nije sve bilo u vezi sa resorom, bilo je pitanja o zaposlenju, o komunalnim problemima, pozvaćemo sve nadležne kako bi ljudi dobili odgovore. Neka rešenja i rokove već smo doneli“, rekla je ona.
Pročitajte još:
Gradonačelnik Vranja Slobodan Milenković istakao je da je taj vid komunikacije koristan i za građane i za rad lokalne samouprave.
„Čuli smo mnogo tema, problema, neke možemo da rešimo odmah. Ovakva interakcija i saradnja grada i ministarstva sigurno će biti na korist građanima“, rekao je Milenković.