Video-striming sportskih i drugih događaja podiže vrednost kompanije

Netflixove akcije su ponovo hit

BerzaNovacSvet

7.6.2024 10:23 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Netflixove akcije su ponovo hit Netflixove akcije su ponovo hit
Nakon uspeha Netflixove pretplate podržane oglasima, izgleda da će napori giganta za video-striming sportskih događaja podstaći sledeću rundu povećanja cena akcija. Bio bi to... Netflixove akcije su ponovo hit

Nakon uspeha Netflixove pretplate podržane oglasima, izgleda da će napori giganta za video-striming sportskih događaja podstaći sledeću rundu povećanja cena akcija.

Bio bi to još jedan primer kako se oponašanje tradicionalnog TV modela isplati kompaniji od 280 milijardi dolara. Pomeranje na vrstu programa koji je istorijski bio u domenu linearne televizije mogao bi vratiti akcije na rekordne vrednosti iz 2021. godine, piše Seebiz.

„Kada imate ‘oči’, vi kontrolišete cene i samo pomislite na moć određivanja cena koju Netflix može da ima za reklame vezane za sport i bilo šta drugo što će ljudi želeti da gledaju za vreme događaja“, rekao je Erik Klark (Eric Clark), portfolio menadžer u Accuvest Global Advisors.

Veći deo oporavka — koji je 33 odsto od početka godine do danas — odražava uspeh Netflixa u ubeđivanju investitora u njegovu sposobnost da nastavi da raste, čak i na zrelim tržištima. Suzbijanje deljenja lozinki doprinelo je oporavku pretplatnika nakon pandemije, a kompanija postiže uspeh sa svojim nivoom oglasa. Netflix je prošlog meseca objavio da ima 40 miliona aktivnih korisnika u odnosu na pet miliona pre godinu dana.

Dodavanje prenosa sportskih i drugih događaja uživo je deo Netflixove poslovne strategije. Nakon što je već emitovao popularni film The Roast Toma Bredija (Tom Brady), Netflix će prikazati boks-meč između Džejka Pola (Jake Paul) i Majka Tajsona (Mike Tyson). Ovog Božića će emitovati dve utakmice Nacionalne fudbalske lige, a kupljena su i ekskluzivna prava na Raw i druge programe od World Wrestling Entertainmenta.

Sport je postao glavna oblast ulaganja i za druge usluge striminga. Amazon se navodno bliži dogovoru o dodavanju kombinacije NBA regularne sezone i utakmica plej-ofa u svoj Prime servis. Bloomberg Intelligence je napisao da će sport – uključujući Olimpijske igre – pomoći da se NBC-ov Peacock istakne, a da će Walt Disney potrošiti najmanje 12,2 milijarde dolara na sport 2026.

WallStreet je prihvatio Netflixov pritisak. Događaj Tajson-Pol „mogao bi da bude najgledaniji boks-meč ikada, s obzirom na lakoću pristupa i veliku globalnu bazu pretplatnika Netflixa“, prema JPMorgan Chaseu, predviđajući da će meč privući više dolara za oglašavanje.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.