najveći rast zabeležen na hrvatskom tržištu, čak 12,8 odsto

Atlantic Grupa u 2021. godini zabeležila rekordne rezultate

NovacRegionVesti

24.2.2022 11:24 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

Atlantic Grupa u 2021. godini zabeležila rekordne rezultate Atlantic Grupa u 2021. godini zabeležila rekordne rezultate
Atlantic Grupa je tokom 2021. godine zabeležila prihod od prodaje u iznosu od 760,3 miliona evra, što u odnosu na isti period lane predstavlja... Atlantic Grupa u 2021. godini zabeležila rekordne rezultate

Atlantic Grupa je tokom 2021. godine zabeležila prihod od prodaje u iznosu od 760,3 miliona evra, što u odnosu na isti period lane predstavlja rast od 8,6 odsto, a čak 9,3 odsto više nego u pretpandemijskoj 2019. godini.

Dobit pre kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 96,6 miliona evra, što je 1,1 odsto više nego u prethodnoj 2020. godini, a jednaki rast ostvaren je i u kategoriji neto dobiti koja iznosi 46,1 miliona evra.

“Atlantic Grupa je u prošloj godini pokazala visok nivo stabilnosti, uprkos ekonomskim poremećajima uzrokovanim produženom pandemijom virusa Covid-19 i poteškoćama u globalnim lancima nabavke, a jubilarnu 30. godinu poslovanja zaključili smo sa istorijski najvišim prihodima. Rast beleže svi poslovni segmenti, zahvaljujući, između ostalog, značajnim marketinškim i kapitalnim ulaganjima, ali i boljoj epidemiološkoj situaciji na svim tržištima, kao i značajno boljoj turističkoj sezoni u Hrvatskoj u odnosu na 2020. godinu”, komentarisao  je predsednik Uprave Emil Tedeski u zvaničnom saopštenju kompanije.

On je napomenuo i da je prošle godine došlo do značajnih ulaganja u zaposlene, te sistem njihovog nagrađivanja.

Najveći rast od 12,1 odsto ostvario je apotekarski lanac Farmacia, dok među poslovnim područjima prednjače poslovno područje Donat, sa rastom od 11,5 odsto, i strateško poslovno područje Pića, čiji je vodeći brend Cedevita, sa rastom od 11,4 odsto.

Kafa se, kao pojedinačno najveća kategorija sa učešćem od 21 odsto u ukupnom prihodu i glavnim brendovima Barcaffe i Grand kafa, takođe ističe rastom od 8,1 odsto.

Među tržištima prednjače Hrvatska sa rastom od 12,8 odsto, Bosna i Hercegovina sa rastom od 8,8 odsto i Srbija koja je rasla 8,3 odsto. Sopstveni brendovi u ukupnoj prodaji učestvuju sa 62,6 odsto, a principalski brendovi sa 28,1 odsto, dok Farmacia čini 9,3 odsto prihoda od prodaje.

Kako se navodi u saopštenju, tokom 2021. godine Atlantic Grupa je nastavila planirane investicije, među kojima se ističu ulaganja u tehnologiju u Atlantic Štarku, nove oblike pakovanja Cedevite, kao i u novi proizvodni pogon Argete u okolini Varaždina. Reč je o investiciji ukupne vrednosti više od 50 miliona evra, čijom se realizacijom planira otvaranje do 150 novih radnih mesta.

  • Ika

    24.2.2022 #1 Author

    Imaju dobar brend i kvalitet, rezultat ne može da omane.

    Odgovori

  • Milovan94

    24.2.2022 #2 Author

    Kvalitet uvek ima cenu, tako da im svaka čast.

    Odgovori

  • STRAHINJA

    26.2.2022 #3 Author

    Ocekivano.Svakako pohvale

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.