Do leta 2022. godine kreću brzi putnički brodovi između Beograda i Budimpešte
12.12.2021 15:01 Autor: Marija Krsmanović
Predstavnici brojnih hotela, banja i lokalnih turističkih organizacija iz Srbije i Mađarske sastali su se i razgovarali o potencijalnoj saradnji na radionici koju je Nacionalna turistička agencija Mađarske organizovala u beogradskom hotelu Moskva. Tom prilikom predstavljena je turistička ponuda našeg severnog suseda, a događaju je, pored turističkih radnika, prisustvovao i ambasador Mađarske u Srbiji Atila Pinter (Attila Pinter).
Ambasador je istakao da su turističke veze između Mađarske i Srbije u poslednjih nekoliko godina postale čvršće, zahvaljujući kontinuiranom razvoju bilateralnih odnosa dve države.
“Redovno se održavaju konsultacije između turističkih organizacija, turoperatora i turističkih novinara naše dve zemlje”, rekao je ambasador Pinter, istakavši da su ove godine, zahvaljujući Turističkoj organizaciji Srbije, novinari iz Mađarske imali priliku da posete najlepše turističke destinacije u našoj zemlji, o tome izveste mađarsku javnost i tako doprinesu većem interesovanju za Srbiju.
Atila Pinter je naveo i da su na marginama ovogodišnje zajedničke sednice Vlada Republike Srbije i Vlada Mađarske postigle dogovor o unapređenju saobraćajne povezanosti dve zemlje, u okviru kojeg će do leta 2022. godine biti pokrenuta linija brzih putničkih brodova na Dunavu između Budimpešte i Beograda.
Turističke organizacije Mađarske i Srbije zaključile su dugoročni ugovor o saradnji i razvoju turističkih veza. One će se zajedničkim programima predstaviti u važnim zemljama kao što su Rusija i Kina, dodao je ambasador.
Nakon njegovog obraćanja, direktor Mađarske turističke organizacije Ivan Ljubinković predstavio je 11 mađarskih regija koje imaju najveći turistički potencijal i koje će biti centar promotivnih kampanja.
“U Srbiji će biti promotivnih kampanja koje su namenjene otkrivanju Mađarske na B2C (business-to-customer) nivou, to jest, pokušavamo turiste da edukujemo i da im pokažemo šta ima u Mađarskoj što bi moglo biti zanimljivo za njih”, rekao je Ljubinković.
Na prezentaciji su prikazana i dva promotivna videa, od kojih je prvi bio posvećen pomenutim regijama, dok je drugi predstavio vinske regione Mađarske.
Ljubinković je napomenuo da su vinski regioni izuzetno dobra podloga za turizam. Kako je naveo, u Mađarskoj postoje 22 vinska regiona i mnogo autohtonih vrsta grožđa koje se gaji isključivo u ovim oblastima.
Pročitajte još:
Cilj kampanje je da se predstave lokalna vina koja treba otkriti lično.
“Treba otići u mađarske vinske regije, ići u vinarije, sresti se sa vinarima, pričati i stvoriti lično iskustvo vezano za mađarska vina”, zaključio je Ivan Ljubinković.