Brussels Airlines organizuje zabave za putnike koji idu na muzički festival

Žurke u avionu kao jedan od načina za spasavanje avio-saobraćaja

EULifestylePoslovanjeTurizamZanimljivosti

16.7.2022 14:43 Autor: Stefan Petrović 23

Žurke u avionu kao jedan od načina za spasavanje avio-saobraćaja Žurke u avionu kao jedan od načina za spasavanje avio-saobraćaja
Nakon dvogodišnje pauze zbog pandemije korona virusa u belgijskom gradiću Bum (Boom) će se od 15. do 17. jula održati jedan od najpoznatijih, a... Žurke u avionu kao jedan od načina za spasavanje avio-saobraćaja

Nakon dvogodišnje pauze zbog pandemije korona virusa u belgijskom gradiću Bum (Boom) će se od 15. do 17. jula održati jedan od najpoznatijih, a prema rečima organizatora i najboljih muzičkih festivala – „Tomorrowland“. Ono što ovaj festival čini drugačijim jeste što njegovi organizatori sarađuju sa belgijskom avio-kompanijom Brussels Airlines, koja planira da ove godine preveze preko 25.000 posetilaca iz više od 30 zemalja sveta.

Ovo možda ne predstavlja neku naročitu vest, ali zanimljivo je to što će deset od 250 letova koji su planirani za opsluživanje posetilaca biti transformisano u „leteće žurke“ – gde će DJ-evi puštati muziku kao u pravom klubu.

Prva takva leteća žurka održana je 13. jula, na letu od Osla do Brisela, na kojoj je za zabavu bio zadužen britanski DJ duo “Goodboys”, a ona je produžena i nakon sletanja jer je putnike na aerodromu sačekala „Gate“ zabava.

Da li je ova nesvakidašnja ideja dobar komercijalni potez koji može doneti nešto veći prihod ili bar dobru reklamu?

Kako u razgovoru za Biznis.rs kaže urednik portala Aviatica Dragan Nikolić, ovakve promotivne aktivnosti u globalnom avio-saobraćaju nisu retkost, a Brussels Airlines ih tradicionalno organizuje u saradnji sa pomenutim festivalom.

Takođe, naš sagovornik podseća i da kompanija Lufthansa menja ime na svom avionu u Funhansa kada prevozi navijače nacionalnog tima na neko bitno sportsko takmičenje, dok je Wizz Air pravio kružne letove po Evropi sa DJ žurkama tokom leta.

Foto: Brussels Airlines

Kako kaže Nikolić, ovakve aktivnosti nemaju direktan uticaj na profit u smislu povećanja cifre na računu, ali dugoročno gledano imaju poentu, budući da doprinose popularizaciji određene avio-kompanije, ali i događaja.

„Takvih primera je mnogo i to su klasične promotivne aktivnosti prvenstveno zarad poboljšanja imidža. Nemaju toliko direktnog uticaja na profit, ali indirektno utiču na popularizaciju, što posredno donosi i više putnika avio-kompaniji na srednjoročnom planu.“

Imajući u vidu da brojne avio-kompanije trenutno imaju velike probleme sa nedostatkom osoblja, zbog čega su prinuđene da se dovijaju na različite načine, pa čak i drastičnim poskupljenjem karata kako bi odvratile putnike od letova, kao i to da brojni aerodromi od kompanija traže smanjenje kapaciteta, ovakve aktivnosti mogu samo da idu naruku avio-prevoznicima koji ih upražnjavaju.

Inače, da ove aktivnosti nisu novijeg doba i da nisu strane čak ni našem podneblju govori i podatak na koji podseća Dragan Nikolić, a to je da je nekadašnji Jugoslovenski aerotransport (JAT) na svojim letovima za Severnu Ameriku u avionu DC-10 organizovao izložbe slika.

Iako ovakve aktivnosti mogu da doprinesu jačanju reputacije, avio-saobraćaj je i dalje u krizi, o čemu je bilo reči i na godišnjoj generalnoj skupštini Međunarodne asocijacije vazdušnog saobraćaja – IATA AGM 2022 – koja je ove godine održana od 19. do 21. juna u Dohi (Katar).

Kao jedna od glavnih tačaka dnevnog reda izdvojila se diskusija o oporavku avio-saobraćaja nakon krize izazvane pandemijom korona virusa, a kao glavne zamerke asocijacije istaknute su stroge mere protiv korona virusa koje su uvodile države, a koje su u znatnoj meri ugrozile normalno funkcionisanje avio-saobraćaja. Ipak, ocenjeno je da bi do kraja godine avio-saobraćaj mogao da se vrati na pretpandemijski nivo, uprkos deficitu radnika i svim drugim problemima.

  • TEA02

    16.7.2022 #1 Author

    Skijatos gori.

    Odgovori

  • TEA02

    16.7.2022 #2 Author

    Inovativno nema sta

    Odgovori

  • MARA

    16.7.2022 #3 Author

    Verovatno ce posetioci moći i avion da voze 😊

    Odgovori

  • GOCA BG

    17.7.2022 #4 Author

    Za imidz kompanije puno znaci…

    Odgovori

  • Moon

    17.7.2022 #5 Author

    Sta ce sve smisliti..

    Odgovori

  • TATJANA

    17.7.2022 #6 Author

    Ko zna sta ce jos da smisle da naprave neki cirkus

    Odgovori

  • LJUBIŠA

    17.7.2022 #7 Author

    E slatko se nasmejah.
    Doduše, svaka roba ili usluga ima svog
    kupca ili mušteriju

    Odgovori

  • MAJA

    17.7.2022 #8 Author

    Ovo zvuci zanimljivo…ne moraju se vezivati ni kada uzlecu ni kada slecu😊

    Odgovori

  • ZVE84

    17.7.2022 #9 Author

    Šta ćemo sa onima koji bi da izađu napolje? 😂

    Odgovori

  • Milovan94

    17.7.2022 #11 Author

    Baš zanimljivo.

    Odgovori

  • Dunja5

    17.7.2022 #12 Author

    Dobar marketing! Ljudi se bore na sve nacine da ostanu na trzistu, ovo je za pohvalu…

    Odgovori

  • SRDJAN

    17.7.2022 #13 Author

    E i to da vidimo. Znacice onima koji se plase letenja pa da uz zurku lakse prebrode strah 🙂

    Odgovori

  • Anna

    17.7.2022 #14 Author

    Kod nas bi oborili avion lad bi ppčeli da đuskaju

    Odgovori

  • kaćica

    17.7.2022 #15 Author

    Sta jos nece izmisliti ?

    Odgovori

  • LEPOSAVA

    17.7.2022 #16 Author

    Meni se ovo nista ne svidja…uzas

    Odgovori

  • Dzebac

    17.7.2022 #17 Author

    Moraju da pokusaju sve

    Odgovori

  • Ika

    17.7.2022 #18 Author

    Bas dobra fora 🙂

    Odgovori

  • LUKA

    17.7.2022 #19 Author

    Odlicna ideja

    Odgovori

  • TINA

    18.7.2022 #20 Author

    Dobra ideja. Pocece zurke I po autobusima, vozovima, plazama, restoranima… Opste veselje

    Odgovori

  • Ana

    18.7.2022 #21 Author

    Ako nisu otkazani letovi, bice zurki

    Odgovori

  • COCO

    18.7.2022 #22 Author

    Zanimljivo!

    Odgovori

  • DEKSI

    19.7.2022 #23 Author

    Hit, sta sve nece smisliti..

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.