Direktor firme Mamić iz BiH za Biznis.rs

Korona kriza usmerila pažnju ljudi na uređenje enterijera

Firme u fokusuPoslovanjePreduzetnikSrbijaU fokusuVesti

20.8.2021 11:00 Autor: Julijana Vincan 0

Korona kriza usmerila pažnju ljudi na uređenje enterijera Korona kriza usmerila pažnju ljudi na uređenje enterijera
Tokom pandemije korona virusa povećalo se interesovanje za uređivanje prostora, ali i radove oko kuća, stanova, pa i poslovnih prostora i drugih objekata. Bavljenje... Korona kriza usmerila pažnju ljudi na uređenje enterijera

Tokom pandemije korona virusa povećalo se interesovanje za uređivanje prostora, ali i radove oko kuća, stanova, pa i poslovnih prostora i drugih objekata. Bavljenje enterijerom postalo je posebno važno kada je, tokom zatvaranja usled sprečavanja širenja bolesti Covid-19, udoban, prijatan i lep prostor za svakodnevni boravak i te kako dobio na vrednosti.

O ovom trendu svedoči i iskustvo kompanije Mamić iz grada Živinice u Bosni i Hercegovini, koja posluje već oko dve decenije u četiri objekta u Živinicama i Banovićima.

„Naša primarna delatnost je trgovina tepisima i tepih stazama, tepisonima, kao i raznim podnim oblogama, pre svega laminatima sa svom pratećom opremom, linoleuma i keramike. Nudimo bogatu ponudu kupatilske opreme, raznih lajsni, prekrivača, garnišni, bele tehnike i druge robe za domaćinstvo i poslovne prostore po najpovoljnijim cenama. U našoj ponudi se mogu naći i vuneni, akrilni, svileni i čupavi tepisi domaćih i stranih proizvođača. Svake godine imamo sve veći prihod, pa čak i tokom korona krize. U našoj praksi se pokazalo da su se ljudi u ovoj i prošloj godini još intenzivnije bavili enterijerima, a posebno od ove godine, čim je počelo malo toplije vreme“, izjavio je za Biznis.rs prokurista kompanije, Nusret Mamić.

Kako je objasnio, pored nedavno otvorenog objekta u industrijskoj Maline u Živinice, preuredili su i proširili još jedan savremeni poslovni centar Salon tepiha i laminata i keramike u Novom gradu u Živinicama, koji je još prepoznativlji sa njihovim sloganom „Za ljepši dom“.

„To su bili veliki dani za našu porodicu, da nakon dugih godina predanog rada otvorimo savremene salone tepiha, laminata i keramike u Živinicama i Banovićima na prostoru od više od 3.000 metara kvadratnih. Počeli smo sa običnom trgovinskom radnjom, da bi danas otvorili više od 30 novih radnih mesta. Ovo je doprinos porodice Mamić ostanku mladih u našoj državi“, naglasio je naš sagovornik.

Foto: Mamić

Porodična firma Mamić uspehe niže zahvaljujući kvalitetu i istrajnosti, a i upravo zbog toga što se vodi porodičnim vrednostima, koje prenosi na svoj biznis, kao što su povezanost, poverenje i upornost.

Osim svega navedenog, o uspešnom poslovanju preduzeća Mamić svedoči i A+ bonitetna ocena koju ona nosi, a koja spada među najviše bonitetne ocene kojima se može nagradi poslovanje neke firme.

„A+ Sertifikat bonitetne izvrsnosti označava visoku sposobnost izvršenja finansijskih obaveza i nizak kreditni rizik. Firma koja je zaslužila ovu bonitetnu ocenu ne pokazuje nikakve znakove za rizično poslovanje u budućnosti. Sa takvom kompanijom ostala preduzeća mogu kvalitetno i uspešno da sarađuju, a uspešno poslovanje će se nastaviti i u budućnosti“, zaključuju u bonitetnoj kući CompanyWall.

„MAMIĆ“ d.o.o. Živinice

Maline, Magistralni put bb, 75270 ŽIVINICE, Bosna

Poslovni prihodi (EUR):
1.120.841 (2020)
Broj zaposlenih:
15 (2020)

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...