očekuje se značajan rast unutar domaćih i regionalnih tržišta

Sajmovi hrane, nameštaja i turizma od 30. marta do 2. aprila u Budvi

BiznisRegionTurizamVesti

20.1.2022 13:15 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

Sajmovi hrane, nameštaja i turizma od 30. marta do 2. aprila u Budvi Sajmovi hrane, nameštaja i turizma od 30. marta do 2. aprila u Budvi
Sajmovi hrane i nameštaja, kao i 30. jubilarni Međunarodni sajam turizma – Metubes, biće održani od 30. marta do 2. aprila u Budvi, u... Sajmovi hrane, nameštaja i turizma od 30. marta do 2. aprila u Budvi

Sajmovi hrane i nameštaja, kao i 30. jubilarni Međunarodni sajam turizma – Metubes, biće održani od 30. marta do 2. aprila u Budvi, u organizaciji Jadranskog sajma.

“Period održavanja je planiran u skladu sa najboljim interesom industrija koje su teme ovih sajmova i najvećim šansama za merljiv uspeh izlagača. Pozivamo vas da budete učesnik ovih sajmova”, navodi se u pozivnom pismu objavljenom na sajtu Jadranskog sajma.

Oni su kazali da su sajmovi hrane, nameštaja, opreme za domaćinstva poslovne prostore i unutrašnju dekoraciju, kao i međunarodni sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, pravo mesto da kompanije odgovore novim potrebama i željama kupaca i turista u Crnoj Gori i regionu i predstave ponudu i mogućnosti, prenosi agencija Mina.

“Globalna ekonomija ‘uči’ da živi i da raste i u okolnostima aktivne pandemije. Potražnja na globalnom nivou je premašila očekivanja i prognoze do mere da je izazvala zastoje u proizvodnim i logističkim lancima. Nakon gotovo potpunog prekida trgovine usled pandemije korona virusa, ulazimo u novu eru, novi početak. Glavni zadatak na početku je što pre i kvalitetnije zadovoljiti ogromnu potražnju, a turistima željnih putovanja obezbediti siguran i ugodan odmor”, navodi se u saopštenju.

Iz Jadranskog sajma su kazali da će prema analizi Economist Intelligence, usled postojećih okolnosti koje diktira pandemija, turistička putovanja u ovoj godini ostati na „nivou sasvim drugačijeg iskustva”.

“Značajniji rast se može očekivati unutar domaćih i regionalnih tržišta. Crna Gora je i u prošloj godini ostvarila značajne rezultate u turizmu. Od ove godne očekujemo još i više”, rekli su iz Jadranskog sajma.

Forbes predviđa da će strategija distribucije „direktno do potrošača” prevazići sve ostale kanale distribucije u prodaji hrane u ovoj godini.

Takođe, MarketWatch predviđa da će do 2027. godini tržište proizvodnje i prodaje namještaja značajno rasti iz godine u godinu.

  • Vockica

    21.1.2022 #1 Author

    Odlicna ideja i siguran pozitivan efekat za CG.

    Odgovori

  • DEKSI

    21.1.2022 #2 Author

    Zanimljivo

    Odgovori

  • VERA

    31.1.2022 #3 Author

    Sve pohvale, nadamo se da cete imati odličan efekat sajma i više posla u Budvi.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.